2småjenter
Betatt av forumet
ORIGINAL: Ida82
Nei fy faen. Nå ble jeg kvalm!! hvem syke mennesker er det som kan skrive noe sånt???
signerer denne..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ida82
Nei fy faen. Nå ble jeg kvalm!! hvem syke mennesker er det som kan skrive noe sånt???
ORIGINAL: Ida82[:'(]
ORIGINAL: Rebecca85
Jeg trykka meg inn på hoved siden, med oversikten over div vitser..da poppa det opp et vindu det sto Haha i..klikka bort, ny poppa opp med noe anntet..klikka den bort og da poppa en opp med "Lex eier deg" eller noe..da klikka alt og jeg måtte slå av pc'n til slutt[:'(] fikk jeg virus eller hva pokker[:@]
ORIGINAL: gotherina
Jeg trykka meg inn på hoved siden, med oversikten over div vitser..da poppa det opp et vindu det sto Haha i..klikka bort, ny poppa opp med noe anntet..klikka den bort og da poppa en opp med "Lex eier deg" eller noe..da klikka alt og jeg måtte slå av pc'n til slutt[:'(] fikk jeg virus eller hva pokker[:@]
det hørtes skummelt ut, håper ingen har hakka pcen din...jeg tror jeg hadde slått den av for godt[&:] ikke logg inn i nettbank eller noe med det første[&:]
ORIGINAL: Daskepott
Må innrømme at når jeg klikka på linken så tenkte jeg at "shit, jeg og min humor kommer sikkert til å synes at noe av det er morsomt selv om det er stygt" Men FY FAEN!!! så kvalmt!!!!