Forholder du deg til ønskelister?

Nysgjerrig på ønskene dine kjenner jeg

Ullsokker, sleiver og stekespade i plast/silikon/tre, votter, barnevakt, gavekort på klær (ønsker meg nytt undertøy og det handler jeg helst selv :p ), ullundertøy, tursekk, jakke, lue, votter og skjerf. Ønskelisten min er stort sett ganske lik fra år til år da ingen ønsker å gi meg noe av dette Hehe

Men jeg blir glad for alt jeg får da :) i fjor fikk jeg ett handlenett av ei venninne og det er vel en av de gavene jeg har brukt mest :)
 
Ullsokker, sleiver og stekespade i plast/silikon/tre, votter, barnevakt, gavekort på klær (ønsker meg nytt undertøy og det handler jeg helst selv :p ), ullundertøy, tursekk, jakke, lue, votter og skjerf. Ønskelisten min er stort sett ganske lik fra år til år da ingen ønsker å gi meg noe av dette Hehe

Men jeg blir glad for alt jeg får da :) i fjor fikk jeg ett handlenett av ei venninne og det er vel en av de gavene jeg har brukt mest :)
He he men det er da skikkelige ønskee vel
 
He he men det er da skikkelige ønskee vel

Ja jeg syntes også det, og så er det noe for enhver lommebok. Ett par raggsokker eller en lue og jeg er strålende fornøyd liksom :D ønsker man å bruke mer penger kan jo en ulltrøye/ullstilongs evt ett sett være perfekt. Men det syntes ikke familien min, så derfor får jeg vinglass, håndkler og kurver med mat barna ikke tåler fordi jeg er voksen Haha :p
 
Men er det mange av dere som får ønskelister?
Spør dere etter de da?

Får ikke uten å ha spurt etter. Pleier å spørre etter ønsker. Og er det bare én ting man kommer på at man trenger så er det også greit å si, tenker jeg.
 
Ja jeg syntes også det, og så er det noe for enhver lommebok. Ett par raggsokker eller en lue og jeg er strålende fornøyd liksom :D ønsker man å bruke mer penger kan jo en ulltrøye/ullstilongs evt ett sett være perfekt. Men det syntes ikke familien min, så derfor får jeg vinglass, håndkler og kurver med mat barna ikke tåler fordi jeg er voksen Haha :p
He he litt like cønsker meg lue og sokker hvert år men får ikke
 
Ja, jeg prøver i alle fall så godt jeg kan å følge den.
Verste jeg vet er alle som ber om ønskeliste å ikke kjøper noe av det på lista. Har selvfølgelig varierende ting og priser på lista.
Det er så kjedelig at ungene får 50 par sokker eller 20 t-skjorter til bursdagen, når de trenger en strømpebukse liksom.
 
Får bare ønskeliste av søsken og foreldre. Jeg forholder meg til den, men kan kjøpe noe i tillegg som jeg VET de vil like.

Hadde det vært familien til mannen så hadde jeg kun forholdt meg til listen så lenge den var rimelig fordi jeg kjenner min familie inn og ut og trenger egentlig ikke noe liste for å kjøpe gave til dem.
 
Hehe syntes det er litt vittig, at ingen noen gang vil gi oss disse tingene :p

Merker samme, ønsker meg bestandig lester og ting vi trenger til hus/kjøkken, men mange velger visst bort å kjøpe de tingene vi trenger fordi de kanskje ikke syns det blir en fin nok gave?
 
Merker samme, ønsker meg bestandig lester og ting vi trenger til hus/kjøkken, men mange velger visst bort å kjøpe de tingene vi trenger fordi de kanskje ikke syns det blir en fin nok gave?

Ja det er det jeg trur de tenker, men jeg hadde jo blitt super glad om noen ville gitt meg de tingene Hehe
 
Holder meg til lista så godt jeg kan, men hvis det ikke går så finner jeg på noe annet som kan passe.
 
Merker samme, ønsker meg bestandig lester og ting vi trenger til hus/kjøkken, men mange velger visst bort å kjøpe de tingene vi trenger fordi de kanskje ikke syns det blir en fin nok gave?

Tror det blir sett på som litt kjedelige gaver. Blir ikke personlig nok?
"Ja, men noe til DEG, ikke til huset!" Har jeg fått høre. Men jeg ønsker meg jo laken og håndklær!
 
Tror det blir sett på som litt kjedelige gaver. Blir ikke personlig nok?
"Ja, men noe til DEG, ikke til huset!" Har jeg fått høre. Men jeg ønsker meg jo laken og håndklær!

Ikke sant, ser jo på det som en ypperlig anledning til å gå ting jeg trenger! Blir kjempeglad for det, og det er jo ting som bedret hverdagen min! :)
 
Ikke sant, ser jo på det som en ypperlig anledning til å gå ting jeg trenger! Blir kjempeglad for det, og det er jo ting som bedret hverdagen min! :)

Nettopp! Gidder ikke kjøpe slikt selv, har nok utgifter. Bedre med slike "kjedelige" ting enn saker jeg hverken ønsker meg eller trenger. ;)
 
Vi kjøper faste ting til folk, å kidsa får penger :p så gjør vel egentlig ikke det. Men ikke fått ønskeliste med mindre jeg spør etter det :)
 
Vi kjøper faste ting til folk, å kidsa får penger :p så gjør vel egentlig ikke det. Men ikke fått ønskeliste med mindre jeg spør etter det :)
Hva slags faste ting da? Og kan jeg spørre om hvorfor? Blir ikke overraskelsen borte når de vet hva de får? :p
 
Hva slags faste ting da? Og kan jeg spørre om hvorfor? Blir ikke overraskelsen borte når de vet hva de får? :p

De voksene i familien får års kalender med bilder fra småen gjennom året :) så blir jo en overraskelse som varer hele året på en måte ;) å barna i familien, utenom sønnen vår. Er så store at de vil jo helst ha penger fra oss som ikke gir veldig store gaver. Så de heller kan spare opp til noe de ønsker seg ;)
 
Back
Topp