Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forholder meg til den. Hater å bli bedt i bursdag eller bryllup uten å få vite noen gaveønskerHvis du får en ønskeliste fra en person du skal kjøpe gave til.
Forholder du deg kun til denne, eller finner du på gave selv?
Sign. Ønskelister er kjempegreit og jeg både skriver og følger dem (som regel)Ønskelister er fint, dersom det er litt å velge i (pris og hvor man kan få tak i tingene).
Foretrekker å komme med ønskeliste når det er vi som skal få gaver også, særlig til ungen.
Jeg irriterer meg imidlertid kraftig over svigerfar som ALLTID ber om ønskeliste, og som ALDRI kjøper noe som står på den @#%$#%€@&#%
Siden jeg foretrekker å få ting som vi ønsker oss, lager jeg alltid ønskelister som har god variasjon i pris, og at det skal være rimelig enkelt å få tak i en god del av tingene.
Setter alltid opp navn på varen, hva den koster, og i hvilken/hvilke butikker det er å få tak i, som regel supplert med bilde. Da burde det ikke være så vanskelig å bestemme seg for hva man skal kjøpe......
Men er det mange av dere som får ønskelister?
Spør dere etter de da?
Nysgjerrig på ønskene dine kjenner jegNoen spørr jeg hva de ønsker seg, spesielt nevøene mine. Men ellers så får jeg lite ønsker, de fleste har jeg sluttet å spørre siden jeg bare får "vet ikke, ønsker meg ikke noe". Og så har jeg sluttet å si hva jeg ønsker meg til andre fordi, de fleste mener jeg har teite ønsker![]()