forhold

hehe joda det gikk bra men hu skulle jo ikke drepe den da, måtte pine den leeenge.. [>:]men tilslutt tok hun den i munnen og gikk på vei ut (etter jeg løp etter henne hehe) men neida tror du ikke hu tverrsnudde i døra og løp inn i stua du a? grr og slipte den der... men tilslutt skjønte hu nok at jeg hadde fått nok og drepte den og tusla ut hehe...

nei det hadde jeg i hvertfall heller ikke gjot.. da hadde jeg nok venta på samboern så han hadde fått tatt den...[:D]
 
Æsj ja det er bakdelen med å ha katt, de drar inn mus og fugler. Nå har ikke jeg det problemet siden mine er rasekatter så de er inne. Jeg hadde ALDRI slått i hjæl ei flaggermus (flagremus som ei på jobben kaller dem), da hadde jeg tatt inn på hotel hvis ingen kunne fjerna den! Akkurat der er jeg pysete, alt med vinger er fryktelig usælt!
 
hehe ja det er det men de skal jo bare vise frem og er stolte men[>:] ha de ute og se på hehe... huff har vært så torden vær her[&:] hate det grøss
 
Ja jeg ser det lyner litt på Ringsaker-siden. Elsker sånn vær, kos å sitte ute og se på. Men nå må jeg legge meg, skal jeg fungere i morra! God natt alle sammen!
 
ja men jeg høre heldigvis ikke noe nå... jeg hater sånn vær.. i hvertfall når det er rett over deg:S natti natt sove godt, legge meg jeg også:)
 
heisann!!

hørtes vanvittig spennende ut[:D]
 
takk.. det var en fantastisk opplevelse å bli kjendt med mannen min..
Definitivt noe av det aller beste jeg har opplevd så langt.[:D]

for å si det sånn, jeg tror ikke det var helt tilfeldig[;)] er for godt til å være en serie tilfeldigheter[:D]
 
Jeg og samboeren min traff hverandre for 3 år siden. han var en kompis til broren min... For 2 1/2år siden flyttet jeg inn hos han. Ett år senere kjøpe vi hus og i juni i år forlovet vi oss. (2 uker etter fant vi ut at jeg var gravid) Mange synes vi er litt raske men for oss er alt perfekt. Vi har begge hvert i forhold over lengre tid som ikke fungerte så veldig bra. Vi viste hva vi ville og det har gjort at vi har fått det kjempe bra på kort tid. Nå er gutten min og broren min blitt bestevenner. Heldigvis. hehe det var litt rart å skulle si det til broren min at jeg hadde blitt sammen med kompisen hans.
 
Back
Topp