forhold

EserehT

Gift med forumet
Hei tenkte jeg skulle starte en link som ikke går ut på baby prat...
hvor lenge og hvordan traff dere gutten deres??
gifta dere? forlovet?[:)]


selv traff jeg gutten min gjennom ei venninne.. Hun spleiset oss sammen på en fest 30 mai for 7 år siden[:D] Har vært samboere i 6 år.... Har det kjempe fint sammen, kjøpte oss hus for 3 år siden.....[:)] Tiden går fort gitt...
Vi er verken forlova el gift men drømmen er der om å stå brud en dag[;)]
 
traff min gutt\mann....(så han ikke blir fornærma...[;)])litt over 3 år siden... i januar har vi vært offisielt sammen i 3 år...i sommer har vi vært forlovet i 2 år og vi har bodd sammen i 2 1\2 år....i januar venter vi vårt første fellese barn...og vi har det kanon godt sammen[:)](....synd at svigermor antagelig er verdens verste[:@][:'(])men det er ingen hinder for oss å ha det godt sammen...kjøpte oss hus sammen i sommer[:D]....nå venter vi på bedre råd, så vi kan gifte oss...det blir bare en gang i livet vet du....så man kan jo likegodt få det slik en vil ha det....[;)]
 
Jeg traff min drømmeprins i mars 1995. Det er leeenge siden det! Vi har holdt sammen siden. Vi forlovet oss da vi ble samboere i 1997. 14. august 2000 fikk vi en nydelig sønn. Vi giftet oss 25. mai 2002 (dagen etter Mãrtha og Ari!)
Vi har det kjempefint! Kjøpte oss et lite hus for 4 år siden - på mandag kommer snekkerene - vi skal bygge på en etasje.
Vi trenger forhåpentlighvis mer plass snart[:)]

Det var min historie i korte trekk!!
 
Traff gutten min for 2.5 år siden.... vært sammen i drøye to år, ble samboere nå i mars. Blar i huskataloger nå.... og regner med å begynne å bygge om et år eller to... Har en liten hundevalp på 5 mnd sammen [:D] Og dette er gutten jeg vil ha som far til mine barn
 
Jeg traff min mann gjennom felles venner sommeren 2001. Ble samboere i eget hus vinteren 2001/2002..Fikk en prins i februar 04, og nå prøver vi på nr 2.. -Nygifte i nå i sommer, og venter på å få svar på byggesøknad så vi kan bygge drømmehuset..[:D]

Vi har det helt kanon sammen - mangler bare en liten spire i magen nå...[;)]
 
dette var koselig, enig med deg litjpia man blir liksom "kjent".... så kom igjen folkens heng dere på:)
 
Hører vel igrunn ikke til her på "før svangerskapet" men hadde lyst å fortelle en "liten" solskinnshistorie[:D]
Skal prøve å gjøre en "lang" historie kort.. hehe..

For omtrent 2 år siden satt jeg hjemme hos foreldra mine og kjeda meg..[:'(]
ingen var pålogget på MSN og alle andre var opptatt med lekser.
Jeg leita igjennom diverse MSN-profiler av folk som hadde noenlunde like interesser som meg, og skreiv mail til en 3-4 stykker og lurte på om de hadde lyst å prate.. leita etter en venn (har mange venner fra før, men får liksom aldri nok)

en av de som jeg sendte mail til var hos noen venner nesten en uke senere, og tilfeldigvis sjekka han junk-mail-folderen sin(noe han skjelden eller aldri gjorde på den tia)[:-].. der lå det en mail fra ei ukjendt jente, så han var nok litt skeptisk[8|], men tok kontakt via MSN. [:)]

Det ble mange lange MSN samtaler i September-som gikk over til lange SMS-vekslinger og lange telefonsamtaler i Oktober November.. i slutten av November (03) kom han tvers over landet for å besøke meg.. Han var der en helg og fikk låne hybelen min mens jeg overnatta hos bestemor. Han fikk besøke familien min også, for de var veldig nyskjerrige på hva slags mann det var som fikk meg til å stråle sånn hver gang vi snakka på telefon[:D]

Da fant vi ut at vi var nok kjærester ja. [:D]
Til Jul/nyttår besøkte jeg han og møtte vennene hans og familien hans.
I påskeferien (04) flytta jeg tvers over landet til han, og hadde sommerjobb i nærheten av han. Jeg fikk leie et rom hos noen venner av han for 1000kr måneden og levde ganske godt.[:)]
I mai gikk han ned på kne og fridde, jeg sa ja. [:D]
Vi flytta til Bergen og gifta oss i fjor høst. (30.oktober 04) [:D]og nå venter vi verdens vakreste unge![:D]
Er ikke et sekund i tvil om at jeg og mannen min hører sammen for livet[;)]
 
Vi traff hverandre forrige sommer. Det var helt tilfeldig. Jeg var sammen med en venninne og tok en øl i sola, og på noen bord bortenfor, satt kjæresten hennes sammen med noen venner og snakket fag. Når de var ferdige kom de bort til oss og holdt oss med selskap. Jeg pratet mye med Grynet-mannen den kvelden. [;)]

En drøy uke senere var jeg på besøk hos det samme venneparet og Grynet-mannen var der også. Etter en lang kveld ble han med meg hjem og vi pratet hele natten. Siden har han vært her. [:)] Flyttet offisielt inn til meg halvannen måned etter at vi ble sammen. Er verdens heldigste jente, og nå venter vi barn i februar. [:D]
 
[:D] ja mange fine historier på hvordan dere har truffet mannen el samboern iiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkk katta kom inn med en levende mus gulp ehh ja fint lese stoff... løper jeg nå
 
Dette var jo gøy da! [:D]

Etter å ha vært sykmeldt i over et år, pga bilkræsj, bestemte jeg meg for å prøve en tur til sjøs!
Tok ikke mer enn en uke, så fikk jeg plass på en stor reketråler, reiste i april 2003.

Begynte å angre litt den dagen jeg sto i ålesund å sku gå ombord, litt skummelt å være borte sammen me 14 ukjente mannfolk i 7 uker da!!

Men tok ikke så lang tid før jeg fant drømmemannen ombord, kom hjem i juni å i juli tok jeg en sjans å flytta inn, siden da har jeg egentlig vært her, selv om han ikke har vært så masse hjemme.

Venter vårt første store kjærlighetsbarn i desember [:D]
 
Eg møtte mine kjære samboer i Mai 04. Vi hadde kjente hverandre i ca et år,og han hadde likt meg siden første gang han såg men,men dessverre var eg opptatt for det øyeblikket, men da jeg innså at han var den rette så gikk jeg ifra han andre og satset helt og fullstendig min kjære[:D] Vi har hatt våres krangler,men jeg vet at han er den rette! Vi har vært sammen i snart 15 måneder, og nå skal vi snart satse på en liten baby[:)] hehe
 
Hei!

Min samboer og jeg møttes på videregående skole, og har vært
sammen i 8 år[:)] Tia går fort ja....
Vi har det kjempe fint sammen,snakker om alt og har det gøy[;)]
Vi har bestemt oss å prøve nå, og håper på baby om ikke lenge...
 
Heisann. Her var det mye koselig lesestoff.[;)]

Jeg har kjent min kjære i 9 år.... Vi ble kjærester i februar 2003. Vi har begge en datter fra før, og nå har vi en sammen. Vi har det kjempefint sammen. Vi hadde planer om å gifte oss i 2006, men det blir sikkert utsatt nå hvis jeg blir gravid i nermeste framtid. [:D]
 
Hei alle sammen [:D]

Jeg ble kjent med min samboer gjennom min bestevennine.. Han er nemlig onkelen hennes...
Møtte han for 3 år siden, men vi ble ikke sammen før januar 2003. Flyttet sammen etter et halvt år, og vi bor fortsatt sammen.. Nå venter vi på å bli ferdig med skolen for å få kjøpt oss vårt eget sted. Leier for tiden, noe jeg syns er bortkastet penger... Men banken kaster ikke lånet etter oss akkurat.. hehe....
Vi har nå prøvd å få barn i et år, litt lei av det. Men på den måten finner man i hvertfall ut at det er det man virkelig vil sammen!
Kunne aldri funnet en som passer så utrolig godt sammen med meg, og som far til mine barn [:D]

Koselig å lese om hvordan enkelte møter hverandre. [:D]
 
Hei sann. Jeg har vært sammen med min kjære i snart 4 år. Og om ikke lenge har vi vært gift i 1 år.!!! I desmber er det 2 år siden jeg sluttet på pillen. Vi møttes fåktisk ute på byen. Og snakket mye sammen den kvelden. Holdt kontakten etter dette og det varte ikke lenge før vi ble sammen. Har vist siden første gang jeg så han at han var mannen jeg vil dere livet mitt med. I gode og onde dager, er det ikke det det heter? Har det kjempe bra sammen tiltross for at denne prøve perioden kan være litt tøff for oss begge. Men når man venter på noe godt så venter man ikke forgjeves.......... Håper jeg da![;)]
 
Såååå koselig å lese her da! Må henge meg på jeg også:

Møtte min kjære gjennom venner for 8 år siden. Da var jeg 16år og han 17år. Falt pladask og to år senere fikk vi en datter....ikke helt planlagt akkurat da men....hehehe.... fort gjort! =)
Har leid leilighet og tatt utdanning, og nå leter vi etter hus og venter barn nr.2 i januar! Sparer penger for harde livet så vi skal få råd til å gifte oss... Kansje på 10års dagen vår? =) det hadde jo hvert litt spesielt da! [:D]
 
Jeg og samboeren min møtte hverandre jula 2003 og flytta sammen nesten med det samme. Han bodde nemlig på gjesterommet til bestemora si siden han prøvde å finne seg en leilighet, men siden vi fort skjønte at vi kom til å tilbringe mye tid sammen, skaffet vi oss etter hvert en ny leilighet sammen. Høsten 2004 fant vi en annen leilighet som vi kjøpte (med ett soverom), og 3 dager etter at vi skrev under på kjøpskontrakta fant vi ut at jeg var gravid! Så nå blir vi snart tre stykker på 48 kvm med ett soverom [:)]
 
Hvordan gikk det med den levende musa EserehT? Bare en liten digresjon: Ei jeg jobber sammen med fant en flaggermus inne i stua en kveld! Hun kasta en avis over den og slo den i hjel!!! Reine jernkvinnen hu, jeg hadde ALDRI gjort det!! Mannen min og jeg møttes på en fest for 10 1/2 år siden. På vei til byen satt vi i en van (stor bil). En av gutta i bilen måtte spy, så han åpna døra i fart. Da datt mannen min ut, klaska godt i asfalten med hodet først! Sykepleier som jeg er (var ikke det da, var bare 17år) fulgte han på sykehuset. Legen trodde nok vi var kjærester, for han ba meg vekke han ofte i løpet av natta pga hjernerystelse. Jeg ble over hos han den natta, og siden har vi vært sammen. Giftet oss for to år siden, og har det helt topp sammen. Prater om alt, og finner på masse artig sammen. Tror det var sjebnen som gjorde at han falt ut av bilen, med tanke på at det eneste som skjedde var en hjernerystelse og brukket håndledd!
 
Jeg møtte min samboer på min hjemplass, da jeg var hjemme på juleferie. Det var 1 januar 2000. Jeg bor nå i en annen by, så vi holdt kontakten, og besøkte hverandre. I jula 2001 flyttet han til meg. Han er 28 og jeg 32. Jeg har en sønn fra før, men nå ønsker vi et felles barn, han har ingen fra før.
 
Hei dere! Det er koselig å lese her [:)] jeg møtte min samboer høsten 2000 på et studenthjem. Vi bodde på samme etasje. Vi ble kjærester januar 2001. Han er den beste i hele verden. Flyttet etterhvert sammen i leilighet tilbake på vestlandet. Vi har begge fått jobber vi liker, og i år kjøpte vi leilighet. Det er storveis, vi har det kjempe flott sammen.[:)] Nå har vi vært sammen 4.5 år og har funnet ut at me ønske oss et barn. Så der er vi nå, prøver å lage ei lita spire som blir en baby en dag, forhåpentligvis snart. [:D]
 
Back
Topp