forhold til liten tiss???

x en min hadde det å vi hadde ikke noe bra sexliv i det hele tatt!!!

ORIGINAL: *LiLLa*

hehehe,sambo sin kunne godt vært mindre,for å si det sånn...
er litt vondt til tider....
har hatt sex med mye mindre enn han,å det spiller ikke noe rolle[:)]er deilig uansett

jeg var sammen med en som hadde en så liten en at jeg kjente ingenting, så det ble til at jeg ikke fikk lyst på sex...det forholdet varte ikke så lenge...

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Jeg hadde en gang sex med en som var bitteliten, kjente den nesten ikke engang.. Å holdt jeg rundt den dekket jeg den[8D]
Jeg kunne aldri ha tenkt meg et forhold med en så liten en nei[8D]

Hørtes ut som vi har vært sammen med samme fyr[8D]

Han har jeg pult også! [8D]

ORIGINAL: tinemor fra sula

jupp det kunna ej....he gjort det[;)]

ORIGINAL: Hege79

Jeg hadde en gang sex med en som var bitteliten, kjente den nesten ikke engang.. Å holdt jeg rundt den dekket jeg den[8D]

Samme her [:-]

ORIGINAL: Mammamilla

ORIGINAL: Hege79

Samme her [:-]

hehe, tror han har hatt det travelt[8D] for meg og[8D]

har aldri vært sammen med noen som har liten tiss. men jeg var ute på byen med noen veninner da jeg var 18 år. og da var det en gutt som ville ha meg med i på do. og jeg tenkte selvfølgelig skal jeg bli med. og da vi hadde kommet inn på doen dro jeg av han buksa og fikk skikkelig latterkrampe. jeg sto å pekte på tissen hans og skareik ut fy faen å liten den var. hahahah.. glemmer aldri hvor flau han blei. rett før han begynte å grine..

Jeg er veldig fornøyd nå da, bare så det er sagt...
Men jeg har "prøvd" en liten en en gang, det var kjempekjedelig, og jeg kjente ikke att han var der engang!
Så har jeg "prøvd" stort, og det var kjempevondt!!
Så hadde jegsex med en med en liten en,(ikke kjempeliten men heller ikke så stor) men som virkelig klarte å bruke den, og det var super sex!!
Så det kommer nok mer ann på brukeren enn størrelsen vil jeg si!
Og måten det blir gjort på... om han er selvsentrert osv...

ORIGINAL: tine_m

har aldri vært sammen med noen som har liten tiss. men jeg var ute på byen med noen veninner da jeg var 18 år. og da var det en gutt som ville ha meg med i på do. og jeg tenkte selvfølgelig skal jeg bli med. og da vi hadde kommet inn på doen dro jeg av han buksa og fikk skikkelig latterkrampe. jeg sto å pekte på tissen hans og skareik ut fy faen å liten den var. hahahah.. glemmer aldri hvor flau han blei. rett før han begynte å grine..

Uff, den er slem[8D][:D]

Jeg syns at de med veldig stor ofte ikke ANER hvordan de skal bruke den! De bare kjører på, og rekner med at "siden jeg er så stor må det jo være godt" DAH!?
Jeg har aldri vært med noen som er så liten at jeg ikke har kjent dem, men jeg er ganske liten selv, og visst nok veldig stram[;)][8D] 
Sambo er perfek, perfekt str, perfekt ALT, han er bare best best best! Herregud så deilig han er!!! Faen at han er på jobb nå da[8D] 
Jeg vet ikke om jeg hadde dumpet noen om de hadde liten... Men slipper heldigvis å tenke på det[8D]
Det sies jo at i et forhold der sexen fungerer utgjør den 10% av forholdet
Mens i et forhold der sexen IKKE fungerer, utgjør den 90%
Og det stemmer faktisk ganske godt[8D]

been there, done that, never again for å si det sånn...
liten tiss funker rett og slett ikke, samme om han er aldri så god i senga ellers... liten tiss er antiklimaks og det blir ikke akkurat bedre av at man ikke kjenner'n inni seg [&:][8D]
sliter heldigvis ikke med det nå [;)]

og ja, liten tiss er en gyldig gjøredetslutt grunn.

samme her... blir helt kvalm av å tenke på det... en halv grillpølse, liksom... æsj....kjennes jo bedre når mnannen min har fingeren oppi nå en va det gjorde den gangen... fysj.. men mannen min er heldigvis stooor,... litt for stor noen ganger.. for jeg ble så himla trang etter fødselen.. merkelig nok....

nei fydda da man skal jo kunne nyte sexen oxo da... [8D]

Jeg har dumpet en pga sexen var så tragisk. Men har ikke så mye med penisstr hans å gjøre, for det om den var så liten at jeg aldri kjente noe. Var vel heller fordi han ikke kunne noenting om sex, og det gikk for ham med en gang han puttet den inn. Det var så avtenning at jeg gadd ikke prøve mer enn et par ganger før jeg ikke tente på ham lenger og bare ga opp.

Når det er sagt, så har jeg hatt sex med et par stk som har små peniser, og det har vært bra. Spes han ene var utrolig. Mye fordi vi matchet bra i tenningsmønster og preferanser. [;)]

Sambo sin er perfekt. Ikke stor ikke liten. Bare perfekt omkrets og lengde. Og han er goood i senga, hehe. [8D][:D]

Ja så kresen er jeg allefall.størrelsen har faktisk litt å si om det er skikkeligs smågodt vi diskuterer her he he

ORIGINAL: Soppskalle

Men er jo ikke alltid tissen som er for liten da, men jenta som er for vid! :P

rart at ALLE andre skulle være strørre da...bare litt videlses forskjell fra dag til dag kansje[8|][8D]

eksen hadde litt litt tiss, men det var ikke derfor det ble slutt. Jeg ville nok ikke gjort det slutt bare på grunn av det nei.

Back
Topp