Mamman til Snart 2
Glad i forumet
x en min hadde det å vi hadde ikke noe bra sexliv i det hele tatt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Astrone~Laluna
Vet ikke[8|]
slipper heldigvis å tenke på det[:D]
ORIGINAL: *LiLLa*
hehehe,sambo sin kunne godt vært mindre,for å si det sånn...
er litt vondt til tider....
har hatt sex med mye mindre enn han,å det spiller ikke noe rolle[:)]er deilig uansett
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: Mrs.Shaanett
Jeg hadde en gang sex med en som var bitteliten, kjente den nesten ikke engang.. Å holdt jeg rundt den dekket jeg den[8D]
Jeg kunne aldri ha tenkt meg et forhold med en så liten en nei[8D]
Hørtes ut som vi har vært sammen med samme fyr[8D]
ORIGINAL: Hege79
Jeg hadde en gang sex med en som var bitteliten, kjente den nesten ikke engang.. Å holdt jeg rundt den dekket jeg den[8D]
Han har jeg pult også! [8D]
ORIGINAL: Mammamilla
ORIGINAL: Hege79
Han har jeg pult også! [8D]
Samme her [:-]

ORIGINAL: tine_m
har aldri vært sammen med noen som har liten tiss. men jeg var ute på byen med noen veninner da jeg var 18 år. og da var det en gutt som ville ha meg med i på do. og jeg tenkte selvfølgelig skal jeg bli med. og da vi hadde kommet inn på doen dro jeg av han buksa og fikk skikkelig latterkrampe. jeg sto å pekte på tissen hans og skareik ut fy faen å liten den var. hahahah.. glemmer aldri hvor flau han blei. rett før han begynte å grine..