forhold til liten tiss???

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Jeg hadde en gang sex med en som var bitteliten, kjente den nesten ikke engang.. Å holdt jeg rundt den dekket jeg den[8D]
Jeg kunne aldri ha tenkt meg et forhold med en så liten en nei[8D]

sign
hadde en sånn en engang jeg også (varte ikke lenge gitt) [8D]

Var sammen med en for lengesiden. Han var jomfru og veldig klønette da det kom til stykket. Han var ferdig før jeg var klar over at vi faktisk var i gang. Så her snakker vi ultra liten tissefant. Ble bare med denne gangen

Har enda til gode å finne ut av denne problemstillingen...[8|]

Den jeg ha no er perfekt til meg. ikkje stor og ikkje liten. Men kan virkelig jobben si.
Var med en  som va kjempelang en gang, men tynn som en blyant. Det varte ikkje lenge. Og det var over før han var kommet heilt inn . Hahaha, stakkars gutt.

Liten tiss funker dårlig for meg i allefall... [>:] Been there done that, og det var skikkelig nedtur. Liker det heller litt stort jeg da, he he[8D]

ORIGINAL: ¤Ida

sikkert teit av meg, men jeg kunne aldri hatt et forhold til noen med liten kuk[8|]
sex er jo ikke alt i et forhold, men i mine øyne er det viktig at man har nytelse mens det skjer...
hva mener dere?? kunne dere "dumpet" noen pga liten tiss???

Hva er "liten" tiss da? Hadde aldri dumpet noen pga det nei!

ORIGINAL: Astrone~Laluna

Vet ikke[8|]
slipper heldigvis å tenke på det[:D]

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Jeg har dumpet en pga sexen var så tragisk. Men har ikke så mye med penisstr hans å gjøre, for det om den var så liten at jeg aldri kjente noe. Var vel heller fordi han ikke kunne noenting om sex, og det gikk for ham med en gang han puttet den inn. Det var så avtenning at jeg gadd ikke prøve mer enn et par ganger før jeg ikke tente på ham lenger og bare ga opp.

Når det er sagt, så har jeg hatt sex med et par stk som har små peniser, og det har vært bra. Spes han ene var utrolig. Mye fordi vi matchet bra i tenningsmønster og preferanser. [;)]

Sambo sin er perfekt. Ikke stor ikke liten. Bare perfekt omkrets og lengde. Og han er goood i senga, hehe. [8D][:D]

jupp jupp,been there done that[:'(]

ORIGINAL: Lulla83

har prøvd liten tiss å kjente den ikke en gang så nei takk...........er suuuuuuuuuuuuper fornøyd med den jeg har nå hehe

Signerer denne!

for meg er liten (tynn eller kort) turn off...

godt vant og godt fornøyd her[:D]

ORIGINAL: Astrone~Laluna

Vet ikke[8|]
slipper heldigvis å tenke på det[:D]

Kunne aldri dumpet noen med liten pikk....
For meg ligger det aller meste i følelser, sex er i grunn det jeg har minst fokus på.. også har jeg lært at liten betyr ikke NØDVENDIGVIS kjedelig :p

jeg har aldri møtt noen med for kort tiss, men for stor det gjør helt grusomt vondt! så kan skjønne problemstillinga til de som gjør det slutt med partneren pga det, har ikke klart å vært i et forhold med noen med diger kuk i allefall.... men gubben har egentlig på randen til for stor, jeg får ofte kuken opp i halsen når han puler meg, å det er ikke bra!

Liten pikk..NAI TAKK[8D]hehe

spørs jo hva man ser på som liten men har vært borti en jeg så å si måtte ta frem med pinsett.. haha.. den lå gjemt bak alle kjønnshåra.. der forsvant jeg ganske fort ja.. er glad jeg har gutten min jeg

Hey! [;)]

Ja, er den liten LITEN, så fungerer d jo ikke.. må være LITT str da, je hadde nok dumpa en kis hvis d var Lite LITE! hehe.. man skal jo tross alt kjenne no å dah.. [:D]

men, kanskje ikke sagt HVORFOR .. heeh.. er vel ett ganske  ømt tema for gutta , detta m str på kuken ? hehe [8D]

ORIGINAL: ~Maddy~

ORIGINAL: Lulla83

har prøvd liten tiss å kjente den ikke en gang så nei takk...........er suuuuuuuuuuuuper fornøyd med den jeg har nå hehe

Jeg er usikker på om jeg hadde klart det. Jeg har jo bare vært med sambo og bare ønsket å være med han, og siden han er meget godt utrustet har jeg aldri måttet ta stilling til akkurat denne problemstillingen.

Men hva om jeg lå der, første gang vi skulle ha oss...mannen i mitt liv, som jeg følte allerede da at han var...og så hadde han vært utstyrt med en penis i størresle tommelfinger. Hva da? Skule det vært slutten på oss? SÅ forelska som jeg var og er...hadde det vært nok til å gi opp alt det vi allerede hadde?

Jeg vet ikke, men vanskelig hadde det nok vært..

Back
Topp