Forhindre å ødelegge senga når vannet går

Vi har også madrassbeskytter :) skulle det bli helt krise og det ikke holder, trenger vi ny overmadrass uansett :wacky:

Fostervann er rimelig sterilt, så vi lot det berre tørke, vi. Hadde viktigare ting å tenke på... ;) Og etter senga gjekk vannet på kjøkkenet, i sofaen, i stua, i gangen, i bilen..... :p men då hadde eg jo håndklær og styr, då.. :)

Har tisselaken i sængen eg. Men tenkte køpa en stor till dubbelsengen på IKEA som noen skiver her inne

Det har ikke eg tenkt på :-)
Startet med rier første gang. Men man vet jo aldri. Vannet kan jo gå når som helst

Ser an etter påske, men er fristet til å kjøpe lakenbeskytter på apoteket. Vi hadde ikke noe sist og da gikk vannet i senga, men det gikk helt fint :)

Jeg kjøpte tisselaken til å ha i sprinkelsenga på kid, men det havna under laknet på min side av senga isteden.

Det var jo kjempe lurt! Å bruke det man allerede har! :D
Det skal jammen jeg og gjøre. Legge tisselakenet som kidden skal bruke under overmadrassen på min side av sengen

Laken fra ikea er genialt! Det er som et vanlig stretchlaken, bare at det er vanntett:) har et, men skal til innkjøp av flere! Bruker det nå mest pga minsten sin bleie ofte lekker og det kommer tiss i senga... Greit å bare kunne bytte laken;)

Jeg er ikke så bekymra for senga da vi skal kjøpe ny overmadrass likevel... Mer bekymra for ny sofa, tepper ol om det skulle skje :p

Jeg er ikke så bekymra for senga da vi skal kjøpe ny overmadrass likevel... Mer bekymra for ny sofa, tepper ol om det skulle skje :p
Mannen har spøkt med at de siste to ukene av svangerskapet må jeg sitte på en Tena Bed kladd i sofaen :P

Ja, tenker de er kjekke. :) Kan jo legge i sofaen o.l. hvis man er redd for at vannet skal gå der. I tillegg tenker jeg at det kan være greit å ha i bilen på vei til sykehuset dersom vannet går.
Vi bruker sånne i litt mindre størrelse i senga til 3-åringen...de knitrer fælt så jeg takler ikke å sove på dem. :P Hun bryr seg heldigvis ikke da. :)

Vi bruker sånne i litt mindre størrelse i senga til 3-åringen...de knitrer fælt så jeg takler ikke å sove på dem. :P Hun bryr seg heldigvis ikke da. :)

Haha, skal ikke være lett. Får kjøpe inn å prøve, sover med ørepropper fordi samboer snorker sånn, så kanskje jeg ikke reagerer på knitringa :p

Enda et poeng jeg ikke har enset en tanke på en gang! Ikke lenge siden vi har kjøpt oss ny seng, så her må det nok gåes til innkjøp av en madrassbeskytter. Har skjønt at det ikke er som på film at kroppen tappes for 10 liter vann når vannet går, så satser på at det ikke trekker igjennom til overmadrassen ;)

Snikesnoker litt. Kom meg akkurat ut av sengen før vannet gikk sist, ikke snakk om at en madrassbeskytter hadde vært nok der, var klissvått på gulvet. Blir stort tisselaken under madrassbeskytteren denne gangen, så slipper vi vaske svær overmadrass og det blir ikke like klamt so. Å ha det rett under lakenet.
Kommer også til å ha et lite tisselaken og håndkle i bilen etterhvert, om vannet går når vi er ute. For lekker gjerne litt etter at vannet er gått også. Og om jeg må sitte med våt bukse :-P

Back
Topp