Vi har også madrassbeskytter skulle det bli helt krise og det ikke holder, trenger vi ny overmadrass uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egen som er vanntett, har bare vanlig laken overEr det den vanlige madrass beskytteren, eller en egen som er vanntett?
Jeg kjøpte tisselaken til å ha i sprinkelsenga på kid, men det havna under laknet på min side av senga isteden.
Mannen har spøkt med at de siste to ukene av svangerskapet må jeg sitte på en Tena Bed kladd i sofaenJeg er ikke så bekymra for senga da vi skal kjøpe ny overmadrass likevel... Mer bekymra for ny sofa, tepper ol om det skulle skje
Disse virket jo geniale daJeg tenkte å kjøpe noe sånt fra apoteket https://www.apotek1.no/produkter/attends-cover-dri-80x170cm-sengebeskyttelse-30stk-936926p
sånn de bruker på gamlehjem osv. Tenker det kanskje ikke blir så klamt. Har i tillegg madrassbeskytter (to faktisk en fra IKEA og en fra Bohus), men føler de er for tynne til å forhindre full lekkasje ned til overmadrassen hvis vannet går..
Mannen har spøkt med at de siste to ukene av svangerskapet må jeg sitte på en Tena Bed kladd i sofaen
Disse virket jo geniale da
Vi bruker sånne i litt mindre størrelse i senga til 3-åringen...de knitrer fælt så jeg takler ikke å sove på dem. Hun bryr seg heldigvis ikke da.Ja, tenker de er kjekke. Kan jo legge i sofaen o.l. hvis man er redd for at vannet skal gå der. I tillegg tenker jeg at det kan være greit å ha i bilen på vei til sykehuset dersom vannet går.
Vi bruker sånne i litt mindre størrelse i senga til 3-åringen...de knitrer fælt så jeg takler ikke å sove på dem. Hun bryr seg heldigvis ikke da.