Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får tak i "tisselaken" til store senger å jeg kjøpte på IKEA til 180*200 sengNoen tips til hva man kan ha i senga for å slippe å vaske hele madrassen om vannet skulle finne på å gå om natta?
Jeg har lagt på i dagDu får tak i "tisselaken" til store senger å jeg kjøpte på IKEA til 180*200 seng
Hva er det?Vi kjøpte madrassbeskytter på jysk, orker ikke å ligge på tisselaken, blir så klam. De er praktiske å vaske i maskin og har etterbruk også. Vår sønn spydde f.eks i sin seng og det var vips fiksa i en fei, rent og pent.
Er den vanntett?Vi kjøpte madrassbeskytter på jysk, orker ikke å ligge på tisselaken, blir så klam. De er praktiske å vaske i maskin og har etterbruk også. Vår sønn spydde f.eks i sin seng og det var vips fiksa i en fei, rent og pent.
Jeg tenker litt at det er bedre med føre var prinsipp. Om mannen skal begynne å vaske en svær dobbeltmadrass mens jeg stresser med å ikke føde så er det ikke så ideell situasjon. Og lå det være funker jo heller ikke. For ikke å snakke om at det sikkert tar en uke før madrassen tørkerHar ikke tenkt på at det kan skje......
Men burde kanskje det
Alle mine 3 fødsler har starta med rier, og vannet har de tatt på sykehuset, så da regner jeg med det blir likt denne gangen også
Er det den vanlige madrass beskytteren, eller en egen som er vanntett?Du får tak i "tisselaken" til store senger å jeg kjøpte på IKEA til 180*200 seng
Jeg tror ikke det, men jeg tenkte legge noe under, vi kjøpte plast tisselaken til førstemann, men han ble jo så klam av dem under laken, så det sluttet vi med raskt. Varm typeEr den vanntett?
Det er som en overmadrass, bare at man får plass i vaskemaskin. Kan vaskes på 90 grader mener jeg å huskeHva er det?
Vi også har madrassbeskytter både på vår og ungen sin sengVi kjøpte madrassbeskytter på jysk, orker ikke å ligge på tisselaken, blir så klam. De er praktiske å vaske i maskin og har etterbruk også. Vår sønn spydde f.eks i sin seng og det var vips fiksa i en fei, rent og pent.
Som en veldig tynn overmadrass, men hele greia får plass i vaskemaskinen. Genialt både når vannet går, unger som spyr i senga og for å spare madrassen for svette, gulp og pupper som lekker melk.Hva er det?
Vi kjøpte nettopp til de andre sengene vi også, og ekstra bytte til vår sønn. Jeg var bare sååå happy da han hadde spydd at det bare var å tørke bort det værste og kaste i do og slenge resten rett i vaskemaskinen.Vi også har madrassbeskytter både på vår og ungen sin seng
Jeg har to til begge sengene, så kan vi trekke på ny mens den andre er i vask. Genialt både fordi den sparer overmadrassen for svette, men også melkesøl og gulp når man ammer i senga.
Før vi kjøpte madrassbeskytter hadde vi jo kun laken, og overmadrassen fikk masse gule flekker etter svette Et forferdelig styr å hale trekket av den og vaske, og enda mer styr å få den på for det krympa i vask. Men nå har vi brukt madrassbeskytter i 4 år, og den vaskes jevnlig uten problem.Vi kjøpte nettopp til de andre sengene vi også, og ekstra bytte til vår sønn. Jeg var bare sååå happy da han hadde spydd at det bare var å tørke bort det værste og kaste i do og slenge resten rett i vaskemaskinen.
Ja, det er jo bare å forvente spy, tiss, gulp, mat og drikke og alt mulig annet søl, i alle sengene i huset. Deilig å få det helt reint
Jeg har liksom aldri tatt overmadrassene som hører til senga på rens. Så hadde det kommet masse fostervann så vet jeg ikke hva vi hadde gjort.. Noe sabla styr ville det iallfall blitt, det er snickers og twist