Velsig rart siden man ikek får noe oppfølging hvis man ikkke har over 9.. jeg etterspurte hele tiden fordi jeg selv var bekymret men fikk kun vage anbefalninger, ikke vektstestimering eller noe konkret ifht kost.. jordmødrene på sykehuset sa også at verdiene var satt veldig lavt, og st msn derfor med 8,4 ikke hadde noe høyt nivå som burde følges opp.
Jeg var møkkdårlig heie svangerskapet så noe aktivitet var umulig, nen jeg regulerte kosten noe. Endre likevel opp m stor baby, slik jeg fryktet
la forresten ikke på meg ekstremt mye selv altså.. vanlig vektoppgang og likt symfysemål som med de andre barna
Legen min sa jeg skulle hente meg et blodsukkerapparat på apoteket, for å holde oversikt selv. Samt ikke spise godteri, poteyer, ris og pasta. Spise masse grønnsaker og mosjonere mer. Ha sa jeg ville regulere dette selv med kosthold, og trengte ikke noen videre oppfølging. Sjekket symfyse/fundusmål som lå under kurven og hvone bein.
Tror det er så forskjellig hva man får av hjelp/anbefalinger etter hvem man går hos.
Men som nevnt tidligere, hadde jeg gått opp ganske mye i vekt på en måned (3,5kg), så var vel også derfor jeg fikk påpeker.