Forfengelig...?

TLC2016

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Gjør dere noe spesielt i forhold til utseende i dagene/ukene før termin/fødsel?

Jeg er vanligvis ikke spesielt forfengelig, men jeg tar en runde med høvelen hver gang jeg dusjer nå og så har jeg begynt å pleie føttene mine. Tar fotbad en gang i uka, bruker fotfil på hard hud og smører med fotkrem hver kveld før jeg legger meg. Så har jeg filt og blankpolert tåneglene. :P Jeg føler meg litt teit, men samtidig er det deilig å føle seg vel. Ikke bare i forhold til det forestående.

Har egentlig vært nøye med egenpleie under hele svangerskapet :) følt meg dårlig en del og da er det godt å freshe seg opp litt med litt sminke, frisør osv. Så prøver å få på litt sminke for å føle meg bedre vær dag :) mens i klær går det i det som er komfortabelt å ha på.

Uansett at har hypermesis og sengeliggende stort sett så er jeg nøye med utsende og tar vare på meg selv.
Farger håret, sminker meg, egenpleie overalt.
Nå syns er vanskelig å barbere meg nedentil men tar det hele tiden hvordan det ser ut kan ikke svare, sikkert hakkete hahaha

Jeg har klippet og fikset på tåneglene, barbert legger, men ikke nedentil. Føler jeg skulle gjort det, men det blir ikke denne gangen. Ordne litt er greit, men generelt føler jeg meg ikke så bra. Synes faktisk det som er vanskeligst er å vise kroppen naken, fordi jeg ikke klarer å venne meg til at jeg har gått opp endel i vekt. Muligens overfladisk av meg men...

Går til frisør, farger og vokser bryn, vokser nedtil, barberer legger og armer.
Fotpleie burde jeg nok ha gjennomført :)

Gjør ikke noe spesielt utenom det vanlige. Siste time til påfyll av vippeextentions og farg av bryn blir 2 timer før termin :) Også må jeg få klippet håret før jul hehe.. Tenker å stoppe å barbere nedentil 4 uker før. Eller frister det veeeldig med en ansiktsbehandling :)

Jeg påtar meg rollen som "forumets takras" *LOL* :p
Jeg har ikke gjort noen ting i dette svangerskapet. Ingen sminke, ingen frisør, ingen egenpleie i det hele tatt. Stort sett bare valset/vagget rundt i pysjamas :p

Jeg har ikke gjort noen ting i dette svangerskapet. Ingen sminke, ingen frisør, ingen egenpleie i det hele tatt. Stort sett bare valset/vagget rundt i pysjamas :p

Da er vi to! Har sminka meg vis jeg skal noe spesielt. Men der går grensa :p skal ha akupuntur om ei uke, så sa t mannen at han måtte hjelpe meg å barbere legger. Så må jeg vel pleie føttene så godt jeg klarer. Orker ikke gjør mer enn det :p

Prøver å ordne meg sånn noen lunde greit hver dag, mest for å føle meg vel, selv om jeg bare skal gå hjemme.

Samme her! Anser det som en seier om jeg har på meg en tskjorte uten flekker xD og dere dom fikser tånegler - hvordan i all verden klarer dere det?! rene akrobatikken å bare klippe de her med en diger mage i veien xD

Jeg var hos frisøren i forrige uke. Det var deilig. Går stort sett i joggebukse og uten sminke om dagen, og sliter med å finne ork til å dusje. Ordner meg hvis jeg skal noe spesielt, men gidder ikke bare for å gå hjemme.

Pleier å være nøye både på dusjing, sminking og å ta på seg klær som ser skikkelige ut vanligvis, men nå har jeg gitt opp.

Samme her! Anser det som en seier om jeg har på meg en tskjorte uten flekker xD og dere dom fikser tånegler - hvordan i all verden klarer dere det?! rene akrobatikken å bare klippe de her med en diger mage i veien xD
Haha, det er IKKE lett, det skal jeg love deg! Folk skulle sett meg der jeg satt med den svære magen og prøvde å fikse tåneglene, haha! Men resultatet ble ganske bra, faktisk.

Jeg prøver å sminke meg og gå i fint mammatøy når jeg skal ut av døra :) ellers fikser jeg håret og har nå bestilt meg extension jeg gleder meg til å sette på i tillegg til vippeextenision :D

Jeg gjør som normalt, med hår og sminke, men begynner å bli lei av å ha lite utvalg av klær... og d blir sikkert ikke noe større utvalg når ammetida starter, men har noen kjoler jeg liker godt og føler meg fin i, så blir ofte de da... føler meg mer vel når jeg steller meg litt, så er kanskje litt forfengelig da! :)

Jeg putter på meg mascara for å se levende ut :P Ellers enn det dusjer jeg ofte fordi jeg er så svett og ekkel hele tida..... ellers er det kosebukser, og klippe tåneglene gjør jeg når jeg må. Ikke noe ekstra pleie her i gården :P

Gjør dere noe spesielt i forhold til utseende i dagene/ukene før termin/fødsel?

Jeg er vanligvis ikke spesielt forfengelig, men jeg tar en runde med høvelen hver gang jeg dusjer nå og så har jeg begynt å pleie føttene mine. Tar fotbad en gang i uka, bruker fotfil på hard hud og smører med fotkrem hver kveld før jeg legger meg. Så har jeg filt og blankpolert tåneglene. :p Jeg føler meg litt teit, men samtidig er det deilig å føle seg vel. Ikke bare i forhold til det forestående.
Jeg Gjør akuratt det samme ❤

Her har jeg mye de samme rutinene som før, men det er sikkert mest fordi jeg fortsatt jobber og må se sånn passe anstendig ut :p Og så har jeg faktisk bestilt time til brynforming/farging og vippeløft nå 2-3 uker før jul :)

Jeg skriver meg inn i listen over de som knapt nok gidder å sminke seg.
Tror ikke jeg har barbert legger siden i sommer, og å styre med noe fotpleie går rett å slett ikke :-D

Har vært hos frisøren en gang da. Vurderer kaaansje en gang til for å farge håret ildrødt før jul. Men får se om jeg gidder.
Utenom dette, så kan jeg vel telle på en hånd hvor ofte jeg har brukt sminke siden juni/juli :-D

I just dont care!

Lite egenpleie. Sykt slitsomt å dusje, men i dag tvang jeg gjennom en noenlunde barbering av leggene. Har tenkt å bestille meg en time hos fotpleie, klarer ikke i ivareta soldatene selv lenger. Så er det en frisørtime om en uke som jeg håper jeg klarer. Ellers gjør jeg ingenting med sminke når jeg bare går hjemme. Slenger på litt mascara de gangene jeg er ute i verden. :-)

Jeg gjør stort sett det samme. Tok meg et besøk hos frisør og fotpleier for å føle meg litt OK, regner med at det blir en stund til. Kurer håret mitt jevnlig (som jeg synes har blitt veldig slitt og brusete). Tørr i huden og klør litt, så jeg smører meg inn med oljer og kremer og det som er, og håper at det gjør at jeg slipper strekkmerker. ;) Shaver meg jevnlig, men har droppet intimbarbering de par siste ukene siden jeg hørte det var anbefalt.

Back
Topp