Forfengelig...?

Jeg har lånt 5 kjoler av mamma som passer over magen, for nå er til og med gravidklærne mine blitt for trange, så nå kan jeg bruke den ene thightsen jeg har som passer! Og det føles SÅ mye bedre enn joggebukse eller morgenkåpe! :D orker ikke kjøpe noe mer klær nå som det er så kort tid igjen..

Jeg får satt på extension i morgen! :D når det kommer til klær så bruker jeg bare mammabukser, noen mammagensere og vanlig trøyer og tynne langermede gensere :)

Skal stripe håret! Sist lakket jeg tånegler når riene satte i gang:p skal prøve å få tatt fotpleie og ansiktspleie nå før baby kommer og jeg har fri.. ikke for å se bra ut til fødsel, men fordi det nok tar litt tid før jeg får kommet til frisør og slikt med baby på armen:p

Gikk til fotpleier her for noen uker siden. Anbefales på det varmeste til slitne gravideføtter :) ellers sminker jeg meg som vanlig hver dag :) litt lyst på fruktsyrebehandling til ansiktet før babyen kommer :)

Dårlig barbering pga magen er i vegen, klipper tånegler når jeg må, sminker meg om vi skal på besøk.. Alt jeg orker. Bestilte frisørtime, men avbestilte.. Komfort er alt jeg tenker på om dagen :p

Jeg ble anbefalt av jordmor om å ikke fjerne noe av busken nedentil inntil en mnd før fødsel. For vis man får feks sår eller inngrodd hår osv. Så er det stor infeksjonsfare vis etter fødsel. Å håret har en litt beskyttende effekt også mot bakterier og slikt. Vi har jo ikke hår der bare for å plages :p

I dag skal jeg på føden:-D håper på igangsettelse:) så i natt kl tre satt jeg og filte hæler ....hehehe. så slipper jm å ha tørre hæler svevende i senga;-p

I dag skal jeg på føden:-D håper på igangsettelse:) så i natt kl tre satt jeg og filte hæler ....hehehe. så slipper jm å ha tørre hæler svevende i senga;-p

Hehe, jeg stod og peste meg gjennom en leggbarbering og negleklipp i går av samme grunn. Jeg tviler på at jeg ville brydd meg om dette under fødselen, men akkurat nå så er det godt å tenke på at jeg hvertfall tar meg bra ut på beina under fødsel. :p

Hehe, jeg stod og peste meg gjennom en leggbarbering og negleklipp i går av samme grunn. Jeg tviler på at jeg ville brydd meg om dette under fødselen, men akkurat nå så er det godt å tenke på at jeg hvertfall tar meg bra ut på beina under fødsel. :p

Hahahah,, bra det ikke er bare meg :-D deilig å føle seg litt vell. Ble ikke igangsettelse i dag, ny tur i morgen. Syke jordmødrene gjorde att dem ikke hadde kapasitet i dag.

Back
Topp