Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter å ha undersøkt litt er jeg veldig usikker på hvordan vi skal løse det.
Sist jeg hadde permisjon (fem år siden) kunne vi fordele de ekstra ukene vi fikk ved 80% lønn slik vi selv ønsket. Men nå går fire uker automatisk til far og da står han plutselig med 19 uker. Jeg ønsker helst 80% lønn, da trenger jeg kun to uker ulønnet permisjon for å kunne være hjemme til august neste år. Men samboer taper veldig mye penger på det. 80% lønn i 19 uker + han mister 19 uker med feriepenger.
Men velger vi 100% lønn må jeg ta ut 8-9 uker med ulønnet permisjon. Vi har råd til det, og klarer å spare opp i løpet av permisjonen og. Men jeg vil tape feriepenger på det året etter der igjen, så da blir det to sommerferier på rad med lite penger. I tillegg mister samboer 15 uker med feriepenger. Syntes det burde vært større valgfrihet i hver familie for hvordan vi ønsker å fordele permisjonen.
For jobben hans passer det best at han tar det fra august, og tar alt i ett. Det er mye sesongarbeid, spesielt sommer og vinter. Men har vært innom tanken på at han kan dele opp noe av permisjonen sin. Men husker fra tidligere, 10 og fem år siden, at det var et h...... papirarbeid, så da droppet vi det. Men kanskje det har endret seg nå.Men må samboeren din ta perm rett etter deg? Man kan jo utsette den om det passer bedre, spes om lille skal i bhg til sommeren?
For jobben hans passer det best at han tar det fra august, og tar alt i ett. Det er mye sesongarbeid, spesielt sommer og vinter. Men har vært innom tanken på at han kan dele opp noe av permisjonen sin. Men husker fra tidligere, 10 og fem år siden, at det var et h...... papirarbeid, så da droppet vi det. Men kanskje det har endret seg nå.
For ti år siden var alt i papirAah! Ja nei nå er det ganske rett frem på nettet når man søker! Man må bare ha kontroll på datoer/perioder og søke
For ti år siden var alt i papir
Ååh, jeg har også lyst til å være hjemme så lenge. Hvordan fikk du det til med 100%? Har du lagt inn mye ferie inni der?Her blir det 100%. Jeg blir hjemme til august neste år minimum i tillegg og mannen tar fri en dag ++ i uka fra september, alt etter hva som passer
Jeg har endel ferier, men blir mye ulønnet også. Har ikke regnet på hvor mye da det ikke betyr noe særlig her jeg er også førstegangsÅåh, jeg har også lyst til å være hjemme så lenge. Hvordan fikk du det til med 100%? Har du lagt inn mye ferie inni der?
Jeg er førstegangs og har så lite peiling
Aha, jeg skjønner. Må bare sette meg inn i det rett og slettJeg har endel ferier, men blir mye ulønnet også. Har ikke regnet på hvor mye da det ikke betyr noe særlig her jeg er også førstegangs