Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk brev av nav om at de betaler min arbeidsgiver og så betaler arbeidsgiveren meg. Så jeg rekner med jeg får penger slik som vanlig.men ellers om det er nav som betaler direkte til deg tror jeg det er den siste dagen i mnd det blir utbetalt
![]()
Får du fra arbeidsgiver og de får refundert fra NAV så får du på vanlig lønningsdato. Får du direkte fra NAV så er det rundt den 20. tror jeg hver måned.Er det noe fast dato for når foreldrepengene kommer?
Begynner å bli blakk, og neste utbetaling skal være foreldrepengene..
Nei det er absolutt ikke sånn for alle. Men det er en fordel for oss som har det sånn.Får vanlig lønn fra arb.giver, trodde det var sånn for alle? :s
Noen som vet når første utbetaling er iforhold til når man starter permisjon? Går ut i permisjon 10. August, er første utbetaling 20. August da, eller må jeg vente til september?
Jeg gikk ut i permisjon nå den 23 juli, termin den 13 august. Og jeg fikk betalt nå på mandag som var, som var fra perioden 23 juli - 31 juli. Også får jeg for august innen siste virkedag i august sto det på papiret fra nav. Tror de betaler ut alt fra den 20-siste uke dag den mnd. Men du kan sjekke Dinnav for å se om du har noen kommende utbetalinger![]()
Hvis du får utbetalt penger fra arbeidsgiver i permisjonen så er det vel vanlig lønningsdag. Men dersom arbeidsgiver ikke utbetaler permisjonspenger så er det nav som gjør det og da er det innen siste virkedag i mndHÅPER jeg ikke må vente helt til 20.aug!!
Gikk ut i perm 13.juli (hvis æ huske rett) og har enda ikke fått noe. Vår lønningsdag er 12. , så kanskje jeg da får utbetalt den 12.aug via arb.giver...
Det har jeg gjort og fått svar på for en god stund sidenmen uansett om det er arbeidsgiver som skal betale ut og de får refusjon fra nav så må du sende inn søknad til nav selv![]()
Ja, og det skal stå i papirene der om mN får penger fra arbeidsgiver eller navDet har jeg gjort og fått svar på for en god stund siden![]()