Foreldrepenger

eadni

Forumet er livet
Er det noe fast dato for når foreldrepengene kommer?
Begynner å bli blakk, og neste utbetaling skal være foreldrepengene..

Jeg fikk brev av nav om at de betaler min arbeidsgiver og så betaler arbeidsgiveren meg. Så jeg rekner med jeg får penger slik som vanlig. :) men ellers om det er nav som betaler direkte til deg tror jeg det er den siste dagen i mnd det blir utbetalt :)

Får vanlig lønn fra arb.giver, trodde det var sånn for alle? :s

Jeg fikk brev av nav om at de betaler min arbeidsgiver og så betaler arbeidsgiveren meg. Så jeg rekner med jeg får penger slik som vanlig. :) men ellers om det er nav som betaler direkte til deg tror jeg det er den siste dagen i mnd det blir utbetalt :)

Satser på at det enten er siste dagen i juli eller 12.aug ;)

Får også lønn fra jobben (de får tilbakebetalt av NAV), så da er det vanlig lønningsdato:) vet ikke hvordan det er hvis du får direkte fra NAV???

Er det noe fast dato for når foreldrepengene kommer?
Begynner å bli blakk, og neste utbetaling skal være foreldrepengene..
Får du fra arbeidsgiver og de får refundert fra NAV så får du på vanlig lønningsdato. Får du direkte fra NAV så er det rundt den 20. tror jeg hver måned.

Tror jeg får fra arbeidsgiver, for de snakket om at jeg måtte gi beskjed om når han er født slik at de får refusjon fra nav. Jobber i kommunen.

Får fra NAV, 20.hver mnd, fikk brev om innvilget i dag ;)

Noen som vet når første utbetaling er iforhold til når man starter permisjon? Går ut i permisjon 10. August, er første utbetaling 20. August da, eller må jeg vente til september?

Noen som vet når første utbetaling er iforhold til når man starter permisjon? Går ut i permisjon 10. August, er første utbetaling 20. August da, eller må jeg vente til september?

Min permisjon begynte 13. juli og jeg fikk første utbetaling fra nav ca 25. juli. Så forhåpentlig får du i august..

Jeg gikk ut i permisjon nå den 23 juli, termin den 13 august. Og jeg fikk betalt nå på mandag som var, som var fra perioden 23 juli - 31 juli. Også får jeg for august innen siste virkedag i august sto det på papiret fra nav. Tror de betaler ut alt fra den 20-siste uke dag den mnd. Men du kan sjekke Dinnav for å se om du har noen kommende utbetalinger ;)

Jeg gikk ut i permisjon nå den 23 juli, termin den 13 august. Og jeg fikk betalt nå på mandag som var, som var fra perioden 23 juli - 31 juli. Også får jeg for august innen siste virkedag i august sto det på papiret fra nav. Tror de betaler ut alt fra den 20-siste uke dag den mnd. Men du kan sjekke Dinnav for å se om du har noen kommende utbetalinger ;)

Da regner jeg med at jeg får 20. August. Om ikke blir det leeenge til september
Går på sv.penger nå, men det får jeg fra jobben og de får refundert fra nav.

HÅPER jeg ikke må vente helt til 20.aug!! :(
Gikk ut i perm 13.juli (hvis æ huske rett) og har enda ikke fått noe. Vår lønningsdag er 12. , så kanskje jeg da får utbetalt den 12.aug via arb.giver...

HÅPER jeg ikke må vente helt til 20.aug!! :(
Gikk ut i perm 13.juli (hvis æ huske rett) og har enda ikke fått noe. Vår lønningsdag er 12. , så kanskje jeg da får utbetalt den 12.aug via arb.giver...
Hvis du får utbetalt penger fra arbeidsgiver i permisjonen så er det vel vanlig lønningsdag. Men dersom arbeidsgiver ikke utbetaler permisjonspenger så er det nav som gjør det og da er det innen siste virkedag i mnd:) men uansett om det er arbeidsgiver som skal betale ut og de får refusjon fra nav så må du sende inn søknad til nav selv;)

Spurte akkurat på nav Chat om fast utbetalingsdato. Fikk til svar at det ikke er det, men at de betaler ut mellom 20.-31. I hver måned.. og egentlig siste virkedag i mnd.. så i august er det kanskje 31.?? Kjempe lenge til jo

Back
Topp