Foreldrepenger

Sendte vel for to uker siden. Fikk så brev om at Nav ikke hadde fått inntektsopplysninger fordi jeg hadde glemt å sende et skjema til arbeidsgiver... Det ble sendt på mandag, så forhåpentligvis har Nav fått papirene de trenger nå. Neste fredag får jeg ut i permisjon, så håper alt er i orden da. ;)

Nei. Sendte 2.feb, men pga veldig treg arbeidsgiver får jeg vel ikke svar før om enda ett par uker:/

Jeg sendte inn søknad og begge vedleggene elektronisk via MinSide på NAV. Fikk vedtaket etter en uke i posten. De sa når jeg spurte at behandlingstiden var minst 6 uker. Så jeg var overrasket.

Sendte for noen uker siden. Fikk brev hin dagen om at de ikke hadde mottatt informasjon fra min arbeidsgiver, og at det dermed ikke er sikkert at jeg får innvilget penger!! Dette er ikke første gangen sjefen min har klusset det til for de som skal i permisjon. Han sier at han nå har sendt papirene, så jeg håper at alt går i orden. Men hvordan blir det hvis ikke alle papirer er i orden innen en viss tid, får man ikke penger med det første da?

Ser på nav.no at søknaden er ferdig behandlet og venter på vedtaksbrev. Det jeg stusser på er at det er datert 19. Februar. Bruker virkelig van så lang tid på å sende ut papirer til folk!?

Tok ca to uker fra sendt søknad til ferdig behandlet her og jeg får lønn direkte fra arbeidsgiver. De var like kjappe sist også.

Ringte NAV og de hadde glemt å sende papirene!!! Så alle som har sendt inn søknadene ta en telefon!

Alt var jo i orden og ville fått pengene men greit å vite hve jeg får..

Jeg sendte inn for ca 1 mnd siden og venter på svar.. Ringte de i slutten av februar for å høre om de hadde fått inntektsopplysninger fra arb.giver og det hadde de :) Får uansett lønn fra arb.giver :)

Sendte for noen uker siden. Fikk brev hin dagen om at de ikke hadde mottatt informasjon fra min arbeidsgiver, og at det dermed ikke er sikkert at jeg får innvilget penger!! Dette er ikke første gangen sjefen min har klusset det til for de som skal i permisjon. Han sier at han nå har sendt papirene, så jeg håper at alt går i orden. Men hvordan blir det hvis ikke alle papirer er i orden innen en viss tid, får man ikke penger med det første da?

Jeg vil tro det blir etterbetalt da, ja. Tror jeg skal ta en telefon til Nav på mandag og høre om de har fått inntektsopplysningene nå. Sendte jo varsel til arbeidsgiver på mandag...

Fikk vedtak i posten etter 2 uker. Kjempe raske. Stod på nett det var 6 ukers behandlingStid

fikk svar i løpet av en uke, trodde ikke på det selv når jeg åpna brevet.

Jeg sendte inn for ca 1 mnd siden og venter på svar.. Ringte de i slutten av februar for å høre om de hadde fått inntektsopplysninger fra arb.giver og det hadde de :) Får uansett lønn fra arb.giver :)
Samme her, sendte de riktignok for 5-6 uker siden da. Enda ikke ferdigbehandlet. Lurt å ta en telefon forresten, sist gang hadde de glemt å behandle søknaden min da det hadde gått over 10 uker! Nå får jeg alt fra arbeidsgiver denne gangen, men sist hadde jeg litt herfra og litt derfra...

Back
Topp