Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 29 Idag. Ikke søkt enda. Merker jeg begynner å stresse litt, så vi må få sette oss ned og sett på det.
29+3 - ikke søkt
Jeg er 27uker nå. Skal til jordmor på tirsdag, så sender det da, må hente terminbekreftelse først![]()
Sniker fra februar. Sendte inn uka som var, da var jeg 32+4 vel. Litt Sent ute denne gangen. Går nok bra uansett! Men ja, lurt å få det avgårde.
Er 29 uker på mandag. Har ikke søkt. Skal snakke med sjefen om ferien min på mandag. Jeg har litt andre spm og før jeg sender inn.
Godt vi er flere om ikke annet! Jeg skal få søkt denne ukenJeg har ikke søkt enda, er i uke 26.
Mannen senere jaGodt vi er flere om ikke annet! Jeg skal få søkt denne ukenMen det er slik at jeg kan søke først også mannen på et senere tidspunkt, sant?
Arbeidskontrakt eller skriv fra arbgiver ogDokumentasjon på inntekt er det en lønnslipp?
Så lønnslipper er ikke godt nok? Arbeidskontrakten stemmer jo ikke pga lønnsøkning..Arbeidskontrakt eller skriv fra arbgiver og
Mine lōnnslipper kommer det ikke godt nok frem. Jeg vil sende årssum iallefallSå lønnslipper er ikke godt nok? Arbeidskontrakten stemmer jo ikke pga lønnsøkning..
Det er et eget nav skjema som arb.giver skal fylle ut.Dokumentasjon på inntekt er det en lønnslipp?