Foreldrepenger.

miliie25

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Noen her som enda ikke har søkt? Nærmer meg 29 uker og har fortsatt ikke kommet så langt! Tenker kanskje jeg er litt sent ute og begynner å få panikk :|

Jeg har ikke søkt enda, er i uke 26.

Er 29 uker på mandag. Har ikke søkt. Skal snakke med sjefen om ferien min på mandag. Jeg har litt andre spm og før jeg sender inn.

Beregn 6 ukers behandlingstid og husk på at minst ei uke forsvinner i jul.

Sniker fra februar. Sendte inn uka som var, da var jeg 32+4 vel. Litt Sent ute denne gangen. Går nok bra uansett! Men ja, lurt å få det avgårde.

Jeg er 27uker nå. Skal til jordmor på tirsdag, så sender det da, må hente terminbekreftelse først :)

Uke 29 Idag. Ikke søkt enda. Merker jeg begynner å stresse litt, så vi må få sette oss ned og sett på det :-).

Uke 29 Idag. Ikke søkt enda. Merker jeg begynner å stresse litt, så vi må få sette oss ned og sett på det :-).
29+3 - ikke søkt
Jeg er 27uker nå. Skal til jordmor på tirsdag, så sender det da, må hente terminbekreftelse først :)
Sniker fra februar. Sendte inn uka som var, da var jeg 32+4 vel. Litt Sent ute denne gangen. Går nok bra uansett! Men ja, lurt å få det avgårde.
Er 29 uker på mandag. Har ikke søkt. Skal snakke med sjefen om ferien min på mandag. Jeg har litt andre spm og før jeg sender inn.
Jeg har ikke søkt enda, er i uke 26.
Godt vi er flere om ikke annet! Jeg skal få søkt denne uken :-) Men det er slik at jeg kan søke først også mannen på et senere tidspunkt, sant?

Godt vi er flere om ikke annet! Jeg skal få søkt denne uken :-) Men det er slik at jeg kan søke først også mannen på et senere tidspunkt, sant?
Mannen senere ja:)

Jeg venter pga jeg før nyttår skal få beskjed om evt lønnsoppgang til neste år. Dumt å sende inn feil tall

28+3 - har søkt men d mangla visst noe greier som
Jeg vet ble sendt inn av jobben min.. Såeh, ja, da må jeg stikke innom de i morgen tenker jeg.

Jeg søkte med en gang jeg kunne, men det er fordi jeg skal ha far sin perm overført til meg og ser for meg at det blir mye tull med NAV

Jeg er 27+1, har ikke søkt. Kommer ikke til å gjøre det før jeg har vært på neste kontroll i januar. Men jeg får foreldrepengene (pluss mellomlegg) forskuttert fra arbeidsgiver, så jeg trenger heldigvis ikke stresse med saksbehandlingstiden.
Sist var det mye rot mellom NAV og arbeidsgiver, så jeg fikk ikke vedtaket om foreldrepenger før jeg hadde vært i permisjon et par måneder. Det kunne blitt litt trangt hvis jeg skulle fått utbetalt fra NAV..

Oj.. der sa du noe.. det må jeg få gjort snart ja :)

Forvirrende at det er noe man skal fylle ut og annet man ikke skal fylle ut å etter det man ikke skal fylle ut noe nytt å fylle ut..

Dokumentasjon på inntekt er det en lønnslipp?

Back
Topp