FruMN
Betatt av forumet
ja, men jordmor eller lege må ha skrevet på det etter uke 26Så helsekort er god nok legeærklering?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, men jordmor eller lege må ha skrevet på det etter uke 26Så helsekort er god nok legeærklering?
Tungvintja, men jordmor eller lege må ha skrevet på det etter uke 26
syntes det er mer tungvint å be om en helt egen bekreftelse jeg da, hun skriver jo på helsekortet uansettTungvint
Hva slags papirer må jobben fylle ut?Jeg har søkt selv. Men papirene fra jobben er ikke fylt ut
De fyller ut papirer på permisjon, ferie og dokumenterer årslønn. Skjemaet ligger inne på nav sine sider.Hva slags papirer må jobben fylle ut?
Jeg er straks 31 uker, men har enda ikke fått søkt pga jeg venter svar på om jeg får sykepenger for de siste ukene nå! Var ferdig utdanna sykepleier i mai, og har blitt sykemeldt pga kraftig bekkenløsning nå! Grunnen til at jeg ikke har søkt enda er fordi at hvis jeg får avslag på sykepenger har jeg jobbet 4 (!!) dager for lite til å ha krav på foreldrepenger!! Er det mulig?:-/
Jeg skal ta en tur på NAV imorra og be de se gjennom søknaden før den sendes inn, bare sånn at jeg vet at alt er riktig Er 29+0 idag
Håper de på navkontoret ditt har peiling og at du har mer flaks enn oss. Vi gikk på nav sitt kontor der vi bor og de kunne ikke svare på noe, henviste oss bare til chatten! :/
Vet ikke! Skal jo ha krav på sykepenger når jeg har vært ansatt i 1,5 år vil jeg tro:-/ Har jobba 80-100 prosent siden begynnelsen av juni! Håper bare NAV får ut fingeren og svarer snart Studerer uansett full tid ved siden av jobb, så får uansett foreldrepenger fra lånekassen selvom ikke det er så myeHuff engangstønad for deg da?
Håper det ordner segVet ikke! Skal jo ha krav på sykepenger når jeg har vært ansatt i 1,5 år vil jeg tro:-/ Har jobba 80-100 prosent siden begynnelsen av juni! Håper bare NAV får ut fingeren og svarer snart Studerer uansett full tid ved siden av jobb, så får uansett foreldrepenger fra lånekassen selvom ikke det er så mye
Takk, håper jeg også Går greit ift det økonomiske, men er så kjedelig om ikke mannen min får fedrekvoten fordi jeg tilsynelatende ikke har jobbetHåper det ordner seg
Begge deler gårFår eg printa ut skjemaet? Eller må eg fylla ut elektronisk? Godt å bli ferdigt med da sjøl om me har god tid
Hvis noen får problemer kan vi spørre deg daJeg har fylt ut søknaden i dag og skjønner ikke helt hvorfor det er så mye å grue seg til Det er da bare å følge den slavisk og punktvis nedover.. ?
Hvis noen får problemer kan vi spørre deg da
4 ganger og chatta med de 2 ganger hahaMåtte du ringe NAV ?