Foreldrepenger

Jeg har søkt selv. Men papirene fra jobben er ikke fylt ut

Jeg er straks 31 uker, men har enda ikke fått søkt pga jeg venter svar på om jeg får sykepenger for de siste ukene nå! Var ferdig utdanna sykepleier i mai, og har blitt sykemeldt pga kraftig bekkenløsning nå! Grunnen til at jeg ikke har søkt enda er fordi at hvis jeg får avslag på sykepenger har jeg jobbet 4 (!!) dager for lite til å ha krav på foreldrepenger!! Er det mulig?:-/

Huff :( engangstønad for deg da?
Jeg er straks 31 uker, men har enda ikke fått søkt pga jeg venter svar på om jeg får sykepenger for de siste ukene nå! Var ferdig utdanna sykepleier i mai, og har blitt sykemeldt pga kraftig bekkenløsning nå! Grunnen til at jeg ikke har søkt enda er fordi at hvis jeg får avslag på sykepenger har jeg jobbet 4 (!!) dager for lite til å ha krav på foreldrepenger!! Er det mulig?:-/

Jeg skal ta en tur på NAV imorra og be de se gjennom søknaden før den sendes inn, bare sånn at jeg vet at alt er riktig :) Er 29+0 idag :P

Jeg skal ta en tur på NAV imorra og be de se gjennom søknaden før den sendes inn, bare sånn at jeg vet at alt er riktig :) Er 29+0 idag :P

Håper de på navkontoret ditt har peiling og at du har mer flaks enn oss. Vi gikk på nav sitt kontor der vi bor og de kunne ikke svare på noe, henviste oss bare til chatten! :/

Håper de på navkontoret ditt har peiling og at du har mer flaks enn oss. Vi gikk på nav sitt kontor der vi bor og de kunne ikke svare på noe, henviste oss bare til chatten! :/

Åå, så kjipt! Har dårlig erfaring med NAV selv i forhold til hjelp til søknader og sånn. Men håper jeg treffer på riktig person imorra :P Håpløst at man ikke skal få den hjelpen man trenger :(

Huff :( engangstønad for deg da?
Vet ikke! Skal jo ha krav på sykepenger når jeg har vært ansatt i 1,5 år vil jeg tro:-/ Har jobba 80-100 prosent siden begynnelsen av juni! Håper bare NAV får ut fingeren og svarer snart:-) Studerer uansett full tid ved siden av jobb, så får uansett foreldrepenger fra lånekassen selvom ikke det er så mye:-)

Vet ikke! Skal jo ha krav på sykepenger når jeg har vært ansatt i 1,5 år vil jeg tro:-/ Har jobba 80-100 prosent siden begynnelsen av juni! Håper bare NAV får ut fingeren og svarer snart:) Studerer uansett full tid ved siden av jobb, så får uansett foreldrepenger fra lånekassen selvom ikke det er så mye:)
Håper det ordner seg :)

Jeg har fylt ut søknaden i dag og skjønner ikke helt hvorfor det er så mye å grue seg til ;) Det er da bare å følge den slavisk og punktvis nedover.. ?

Får eg printa ut skjemaet? Eller må eg fylla ut elektronisk? :) Godt å bli ferdigt med da sjøl om me har god tid:)

Jeg har fylt ut søknaden i dag og skjønner ikke helt hvorfor det er så mye å grue seg til ;) Det er da bare å følge den slavisk og punktvis nedover.. ?
Hvis noen får problemer kan vi spørre deg da :)

Hvis noen får problemer kan vi spørre deg da :)

Ja, du må bare spørre.. For min del - har hatt fast inntekt, far skal ha sine 10 uker, jeg skal bo i Norge og har bodd her de siste 12 mnd.. Jeg vet min inntekt, adresse, når permisjonen starter og slutter...det er jo ikke mye mer info de skal ha. Spørsmålene står jo, vi trenger bare å krysse av.
Kanskje bare min permisjon som er A4, hvordan det er med jobbskifte, overtakelse av pappaperm ol har jeg ikke peiling på

Back
Topp