Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også hørt det er noe ork..Skal gjøre det denne uka. Gruer meg til å fylle ut skjemaet!
En på jobben måtte ringe ørten ganger til NAV xD jobben min vil vite når jeg kommer tilbake i jobb allerede, så tenkte å gå gjennom skjema med en gang vi kanTenkte og prøve og få avgårde søknaden i morgen 30 uker i dag så er vel på tide, men må ringe Nav for trenger litt hjelp
greit å være ferdigSkal ringe nav i måren å få fullført papirene så sende di inn
Ja nå er eg 30 uker på vei å må nesten få det gjordtG
greit å være ferdig
Sendt inn i går... For et mareritt
Heldige dere som er ferdig.. Har legetime om ei uke 28+5, så må huske å få den bekreftelsen en trenger :SSå deilig og være ferdig med det
Måtte du ringe NAV ?Sendt inn i går... For et mareritt
Det er jo greit håper å finne skjema og gå gjennom det tidlig for å vite hva jeg skal skrive jeg føler meg litt uheldig. Ble jo satt tilbake og skal til lege på kk i dag. Om 2 dager er jeg 2 så kan liksom ikke få noe lege ærklæring daHeldige dere som er ferdig.. Har legetime om ei uke 28+5, så må huske å få den bekreftelsen en trenger :S
Så blir d søking rett etterpå
Kan godt være det er mer innviklet nåMangler skjemaet fra legen (etter 26 fullgåtte uker) men får det på onsdag, så da kan meldingen ordnes i løpet av uka. Ikke akkurat det enkleste skjemaet som finnes, det der - og synes det nesten har blitt mer komplisert siden forrige gang (for 5 år siden)!
Heldige dere som er ferdig.. Har legetime om ei uke 28+5, så må huske å få den bekreftelsen en trenger :S
Heldige dere som er ferdig.. Har legetime om ei uke 28+5, så må huske å få den bekreftelsen en trenger :S
Så helsekort er god nok legeærklering?Jeg må bare levere inn nav papirene, men det er fiksa med jobben og lønnskontoret noen som vet om man skal skrive stillingsprosenten man har i kontrakt eller det mam faktisk har jobbet? Hun på nav sa forresten jeg kunne sende helsekortet som termin bekreftelse
Hørt det tar lang tid å bli ferdig med alle papireneJeg er ikke ferdig, skal til legen i dag så får prøve og så sendt den avgårde helst i dag