Foreldrepenger

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen som alt har søkt til NAV om foreldre penger?

Tenkte og prøve og få avgårde søknaden i morgen :) 30 uker i dag så er vel på tide, men må ringe Nav for trenger litt hjelp :P

Tenkte og prøve og få avgårde søknaden i morgen :) 30 uker i dag så er vel på tide, men må ringe Nav for trenger litt hjelp :p
En på jobben måtte ringe ørten ganger til NAV xD jobben min vil vite når jeg kommer tilbake i jobb allerede, så tenkte å gå gjennom skjema med en gang vi kan :P

Skal ringe nav i måren å få fullført papirene så sende di inn:)

Sendt inn i går... For et mareritt :p

Mangler skjemaet fra legen (etter 26 fullgåtte uker) men får det på onsdag, så da kan meldingen ordnes i løpet av uka. Ikke akkurat det enkleste skjemaet som finnes, det der - og synes det nesten har blitt mer komplisert siden forrige gang (for 5 år siden)!

Heldige dere som er ferdig.. Har legetime om ei uke 28+5, så må huske å få den bekreftelsen en trenger :S
Så blir d søking rett etterpå
Det er jo greit :) håper å finne skjema og gå gjennom det tidlig for å vite hva jeg skal skrive :P jeg føler meg litt uheldig. Ble jo satt tilbake og skal til lege på kk i dag. Om 2 dager er jeg 2 så kan liksom ikke få noe lege ærklæring da :(

Mangler skjemaet fra legen (etter 26 fullgåtte uker) men får det på onsdag, så da kan meldingen ordnes i løpet av uka. Ikke akkurat det enkleste skjemaet som finnes, det der - og synes det nesten har blitt mer komplisert siden forrige gang (for 5 år siden)!
Kan godt være det er mer innviklet nå :P

Jeg må bare levere inn nav papirene, men det er fiksa med jobben og lønnskontoret:) noen som vet om man skal skrive stillingsprosenten man har i kontrakt eller det mam faktisk har jobbet?:) Hun på nav sa forresten jeg kunne sende helsekortet som termin bekreftelse:)

Heldige dere som er ferdig.. Har legetime om ei uke 28+5, så må huske å få den bekreftelsen en trenger :S

Jeg venter også på neste time hos jm så jeg kan få bekreftelsen og få sendt inn papirene! Har time om en uke, da er jeg 29 + 3! :)

Jeg er ikke ferdig, skal til legen i dag så får prøve og så sendt den avgårde helst i dag :)

Jeg må bare levere inn nav papirene, men det er fiksa med jobben og lønnskontoret:) noen som vet om man skal skrive stillingsprosenten man har i kontrakt eller det mam faktisk har jobbet?:) Hun på nav sa forresten jeg kunne sende helsekortet som termin bekreftelse:)
Så helsekort er god nok legeærklering?

Back
Topp