Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke fått svar, leverte akkurat 6 uker før permisjonsstart og sist jeg pratet med NAV sjekket dama at det er 6 ukers behandlingstid her i Stavanger så jeg venter en uke til før jeg stresserSkal uansett få utbetalt av arb.giver.
Men en ting jeg lurer på, hvordan er det hvis man går på overtid? Hva skjer med permisjonen da? Hehe, bare lå her og undret litt
Sent from my iPhone using BV Forum
Leverte også muligens rundt samme tid som deg, så satser på det ikke burde være så mye lengre behandlingstid her på landet
Så vidt jeg har skjønt spiller det ingen rolle, blir som planlagt ved overtid. Blir bare kortere ved før termin![]()
Her tok det 2 uker fra jeg sendte papirene i posten til jeg fikk det innvilget.. Sarpsborg kommune da..
Jeg har straks venta 2 mnd... Og når jeg ringte å purra på fredag beklaget hun men sa de lå langt ette....skulle gått ut i perm i går så kjipt å ikke fått d i orden endaHer tok det 2 uker fra jeg sendte papirene i posten til jeg fikk det innvilget.. Sarpsborg kommune da..
Jeg har straks venta 2 mnd... Og når jeg ringte å purra på fredag beklaget hun men sa de lå langt ette....skulle gått ut i perm i går så kjipt å ikke fått d i orden enda
Oxo Sarpsborg
Ehm! Skal man gå brev om at søknaden en mottatt?Er lenge siden jeg sendte inn, og alt jeg har fått et brev om er at de nå først har sett saken min og at jeg nå må belage meg på 12ukers ventetid.
Fikk samtidig brev om at siden jeg har søkt om foreldrepenger fra 20.03, så kutter de arbeidsavklaringspengene fra 20.03,selv om jeg fortsatt må vente de 12 ukene.
Så har plutselig ikke noen inntekt i det hele tatt
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app