Foreldrepenger

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Har dere fått svar på søknaden?
Kjenner jeg begynner bli litt småstresset, selv om det er noen uker igjen :-P

Har ikke fått svar, leverte akkurat 6 uker før permisjonsstart og sist jeg pratet med NAV sjekket dama at det er 6 ukers behandlingstid her i Stavanger så jeg venter en uke til før jeg stresser :p Skal uansett få utbetalt av arb.giver.

Men en ting jeg lurer på, hvordan er det hvis man går på overtid? Hva skjer med permisjonen da? Hehe, bare lå her og undret litt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke fått svar, leverte akkurat 6 uker før permisjonsstart og sist jeg pratet med NAV sjekket dama at det er 6 ukers behandlingstid her i Stavanger så jeg venter en uke til før jeg stresser :p Skal uansett få utbetalt av arb.giver.

Men en ting jeg lurer på, hvordan er det hvis man går på overtid? Hva skjer med permisjonen da? Hehe, bare lå her og undret litt :)

Leverte også muligens rundt samme tid som deg, så satser på det ikke burde være så mye lengre behandlingstid her på landet :-)

Så vidt jeg har skjønt spiller det ingen rolle, blir som planlagt ved overtid. Blir bare kortere ved før termin :-P

Leverte også muligens rundt samme tid som deg, så satser på det ikke burde være så mye lengre behandlingstid her på landet :-)

Så vidt jeg har skjønt spiller det ingen rolle, blir som planlagt ved overtid. Blir bare kortere ved før termin :-P

Det var det jeg trodde :)

Jeg har ikke fått svar, men snakket med NAV.. De seks ukene de snakker om, er fristen når de må alle papirene inne, også innteksbegrunnelsen fra arbeidsgiver... Hos meg er det ikke klart før midten av april, og jeg leverte i januar.. Men arbeidsgiver har sagt det ikke er noe problem da.. Heldigvis!!!!!

Alle mine papirer ble levert inn samtidig, både fra meg og arbeidsgiver. Men hun jeg pratet med sa at behandlingstiden varierte veldig fra sted til sted, men at for øyeblikket var det ca 6 uker her i Stavanger. Så da satser jeg på det, liker best når alt er på stell selv om jeg vil motta vanlig lønn fra arb.giver :)

Nope. Men vet arb.giver ikke sender inn inntektsopplysningsskjemaet før jeg går ut i permisjon, så får vel ikke svar før etter det. Men ikke noe stress for min del det, for jeg får lønn fra arb.giver, og det er de som skal ha refusjon fra nav.

Nav Fredrikstad godkjente min søknad på én dag i februar, holdt nesten på å besvime av det :p

Ikke fått! En uke til permisjonstart! Er 6-9 ukers behandlingstid i Oslo! Sendte inn i begynnelsen av uke 32!

Får vel en uke ekstra på utbetalingen i april tenker jeg!

Her tok det 2 uker fra jeg sendte papirene i posten til jeg fikk det innvilget.. Sarpsborg kommune da..
Jeg har straks venta 2 mnd... Og når jeg ringte å purra på fredag beklaget hun men sa de lå langt ette....skulle gått ut i perm i går så kjipt å ikke fått d i orden enda :(
Oxo Sarpsborg

Leverte nøyaktig 6 uker før permisjonsstart, fikk først brev om at det var 3 mnd. behandlingstid, men fikk brev igjen tidligere i uka om at den var innvilget.
Permisjonen starter neste uke.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har straks venta 2 mnd... Og når jeg ringte å purra på fredag beklaget hun men sa de lå langt ette....skulle gått ut i perm i går så kjipt å ikke fått d i orden enda :(
Oxo Sarpsborg

Så rart da.. Også gikk det så fort med meg?! Hmmm. Hørtes litt snodig ut.. Håper du får svar snart da. Jeg skal ikke ut i perm før 27. Mars..

Ikke fått svar, å min permisjon begynte den 11 mars!

Er lenge siden jeg sendte inn, og alt jeg har fått et brev om er at de nå først har sett saken min og at jeg nå må belage meg på 12ukers ventetid.
Fikk samtidig brev om at siden jeg har søkt om foreldrepenger fra 20.03, så kutter de arbeidsavklaringspengene fra 20.03,selv om jeg fortsatt må vente de 12 ukene.
Så har plutselig ikke noen inntekt i det hele tatt :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er lenge siden jeg sendte inn, og alt jeg har fått et brev om er at de nå først har sett saken min og at jeg nå må belage meg på 12ukers ventetid.
Fikk samtidig brev om at siden jeg har søkt om foreldrepenger fra 20.03, så kutter de arbeidsavklaringspengene fra 20.03,selv om jeg fortsatt må vente de 12 ukene.
Så har plutselig ikke noen inntekt i det hele tatt :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ehm! Skal man gå brev om at søknaden en mottatt?

Back
Topp