L Luna30 Guest 18 Sep 2020 #21 Tror vi gjør det som dette både jeg og far syns det er meningsløst at far skal få 15 uker
Solsikke25 Forelsket i forumet Snøkrystallene2021❄️ FebbisBebbis2021 ❄️ 18 Sep 2020 #22 Luna30 skrev: Vis vedlegget 335833 Tror vi gjør det som dette både jeg og far syns det er meningsløst at far skal få 15 uker Klikk for å utvide … Enig i at mor skulle fått mer av kvoten til far! Er det en grunn til at du tar ferien midt i?
Luna30 skrev: Vis vedlegget 335833 Tror vi gjør det som dette både jeg og far syns det er meningsløst at far skal få 15 uker Klikk for å utvide … Enig i at mor skulle fått mer av kvoten til far! Er det en grunn til at du tar ferien midt i?
L Luna30 Guest 18 Sep 2020 #23 Solsikke25 skrev: Enig i at mor skulle fått mer av kvoten til far! Er det en grunn til at du tar ferien midt i? Klikk for å utvide … Ja, får ikke foreldrepenger når man tar ut ferie, så da tar jeg ferien rundt den tiden jeg får feriepenger, vist jeg ikke har misforstått noe
Solsikke25 skrev: Enig i at mor skulle fått mer av kvoten til far! Er det en grunn til at du tar ferien midt i? Klikk for å utvide … Ja, får ikke foreldrepenger når man tar ut ferie, så da tar jeg ferien rundt den tiden jeg får feriepenger, vist jeg ikke har misforstått noe
Solsikke25 Forelsket i forumet Snøkrystallene2021❄️ FebbisBebbis2021 ❄️ 18 Sep 2020 #24 Luna30 skrev: Ja, får ikke foreldrepenger når man tar ut ferie, så da tar jeg ferien rundt den tiden jeg får feriepenger, vist jeg ikke har misforstått noe Klikk for å utvide … Ahaa, smart
Luna30 skrev: Ja, får ikke foreldrepenger når man tar ut ferie, så da tar jeg ferien rundt den tiden jeg får feriepenger, vist jeg ikke har misforstått noe Klikk for å utvide … Ahaa, smart