Foreldrepenger nå i desember.

Alvejenta

Forumet er livet
*MIA*
VIP
Er det flere enn meg som ikke har fått det ennå, og som det heller ikke ligger klart til utbetaling på nav sine sider heller? Ser at det er så mange som har fått sitt allerede, selv om det skal være på konto senest den 15.

Jeg kikket imorges.Ingenting som ligger klart til utbetaling og heller ikke inn på konto..
Nå pleier jeg å få de pengene ganske kjapt når det er utbetaling..Men regner ikke med at de er klare før tidligst imorgen..

Jeg har heller ikke fått de, trodde de skulle komme 13.

Jeg går ut i permisjon nå og har fått brev om at utbetalingen for desember skal skje før den siste i måneden.

Har ikke fått, men mtp de skal være inne til den 15. er jo ikke det så merkelig i grunn.

Fikk telefon i dag etter at jeg sendte inn mail til de, blir kjørt ut i natt :) Hun syns det var rart at det ikke lå på min side, for de fikk det opp der at de sto i utkjøring. ..

Kommer nok i morgen.. 13 desember står det på nav.no
13. Des er en lørdag. De kommer ikke da. Mest sannynligvis i morgen ettermiddag. Men NAV foreldrepenger har skrevet på Facebook at foreldrepenger i desember blir utbetalt mandag 15.

Har ikke fått og ligger ikke til utbetaling, så trodde kanskje det kom på mandag :-)

Ligger i utbetaling hos meg. Barnetrygden også ;)

Her er det bare barnetrygden som ligger til utbetaling.. syns det er rart, for får jo foreldrepengene før barnetrygden

Fikk brev av nav om at de skulle være inne innen 15 desember så kommer vel fra mandag av tenker jeg :)

Jeg fikk foreldrepenger i dag. :)

Back
Topp