Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt kommer før jul i desember fra navJeg går ut i permisjon nå og har fått brev om at utbetalingen for desember skal skje før den siste i måneden.
13. Des er en lørdag. De kommer ikke da. Mest sannynligvis i morgen ettermiddag. Men NAV foreldrepenger har skrevet på Facebook at foreldrepenger i desember blir utbetalt mandag 15.Kommer nok i morgen.. 13 desember står det på nav.no
Gikk på foreldrepenger i desember i fjor også og da fikk jeg det før jul. Forteller bare hva som sto i brevet jeg fikk fra NAV for et par dager sidenAlt kommer før jul i desember fra nav![]()
Her er det bare barnetrygden som ligger til utbetaling.. syns det er rart, for får jo foreldrepengene før barnetrygden
Foreldrepenger kom på kontoen kl 11.00 her, men ikke barnetrygden.Samme her og... Rart.. Men ingenting er kommet inn på konto ennå da..
Så fint da..Gikk på foreldrepenger i desember i fjor også og da fikk jeg det før jul. Forteller bare hva som sto i brevet jeg fikk fra NAV for et par dager siden![]()