Foreldre?

Vi har fortalt allerede. Mamma prøvde servere meg vin 4 dager etter positiv test, og svigers lager middag til oss til stadighet når de er i området, så vanskelig å holde skjult.
Mistet også i uke 8 i fjor, og da syntes jeg det var greit at de visste, så ingen vits i å holde det hemmelig for de nærmeste denne gangen heller.
Men deler det ikke med mange andre enda. Tenker en ultralyd i uke 8 og i 12, og kollegaer får nok vite det etter uke 12 om alt ser ok ut. Skal på jobbreise i uke 13,og det vil være alt for tydelig at jeg ikke drikker...
 
Vi skulle egentlig vente til uke 12 med å fortelle det, men så fant jentungen en positiv test som hun kom med til stua å skulle måle tempen (hun trodde det var en temperaturmåler :hilarious:) mens vi hadde besøk av svigers :wacky:
Haha, jeg husket å kaste alt når min mor skulle komme og passe ungene, men så hadde de sagt til henne «vi tror mamma har frø i magen» :hilarious: ikke veldig overraskende spørsmål på vent når jeg kom hjem igjen ;) hva unger plukker opp! De vet det ikke da, men storebror på 6 syns jeg burde spise mest grønnsaker siden det kanskje kunne komme en baby :hilarious:
 
Haha, jeg husket å kaste alt når min mor skulle komme og passe ungene, men så hadde de sagt til henne «vi tror mamma har frø i magen» :hilarious: ikke veldig overraskende spørsmål på vent når jeg kom hjem igjen ;) hva unger plukker opp! De vet det ikke da, men storebror på 6 syns jeg burde spise mest grønnsaker siden det kanskje kunne en baby :hilarious:
Haha :hilarious:
 
Jeg klarer ikke å holde det hemmelig :angelic: Deler gjerne oppturer og nedturer med familie og nære venner <3
 
Jeg vet at familiene våre vil reagere negativt, dette er nr 4, og alle har en mening om hvor mange barn andre skal få, og de pleier ikke være positiv.

Så vi venter til mai, da skal vi feire 30-års dagen til mannen min :)

Ventet til etter uke 12 med de to minste.
 
Jeg vet at familiene våre vil reagere negativt, dette er nr 4, og alle har en mening om hvor mange barn andre skal få, og de pleier ikke være positiv.

Så vi venter til mai, da skal vi feire 30-års dagen til mannen min :)

Ventet til etter uke 12 med de to minste.

Er sånn her også..
 
Jeg vet at familiene våre vil reagere negativt, dette er nr 4, og alle har en mening om hvor mange barn andre skal få, og de pleier ikke være positiv.

Så vi venter til mai, da skal vi feire 30-års dagen til mannen min :)

Ventet til etter uke 12 med de to minste.
4-5 barn er drømmen min :) men det blir med denne tredje... var så syk i de to forrige svangerskapene, så legene frarådet flere. Kompromisset ble bare én til, så det blir 3 i hvert fall :happy:
 
4-5 barn er drømmen min :) men det blir med denne tredje... var så syk i de to forrige svangerskapene, så legene frarådet flere. Kompromisset ble bare én til, så det blir 3 i hvert fall :happy:


3 er no veldig bra da! Vi skulle egentlig vente en stund med nr 4, men så snek den seg vist inn tidligere :p

Ikke noe kjekt når man blir syk da, håper du får ett lettere svangerskap nå:Heartpink
 
Med første fortalte vi det så fort vi fikk muligheten for min mann og jeg er veldig knyttet til foreldrene våre. Vi kommer nok til å gjøre det samme denne gangen også, men fort at det går litt lenger tid likevel da vi har det så mye mer travelt i hverdagen nå enn før;) Også er det moro å gjøre det på en litt mer kreativ måte enn å bare buse ut med det slik som sist:p Så må nok planlegge det litt!
 
Jeg vet at familiene våre vil reagere negativt, dette er nr 4, og alle har en mening om hvor mange barn andre skal få, og de pleier ikke være positiv.

Så vi venter til mai, da skal vi feire 30-års dagen til mannen min :)

Ventet til etter uke 12 med de to minste.

Hvordan kan de reagere negativt på at dere ønsker flere barn? Synes det er forkastelig!
Synes alle barn er velkommen :happy: Tror de fire kommer til å ha masse glede av hverandre:Heartred
 
Hvordan kan de reagere negativt på at dere ønsker flere barn? Synes det er forkastelig!
Synes alle barn er velkommen :happy: Tror de fire kommer til å ha masse glede av hverandre:Heartred


Første vi fikk ilag kom vendig uventet, hadde vært ilag i noen få mnd da jeg ble gravid, og når nr 3 kom så mente de det var for tidlig.
Og etter det har svigerfar sagt til mannen at han må huske kondom, så regner med det ikke blir godt mottatt, men det er ikke sånn at de involverer seg så mye i livene våre uansett, de vil ikke merke ett barnebarn til!

Jeg bare vet at de vil snakke om abort om vi forteller noe før uke 12, selv om de absolutt ikke burde..

Vi vet at vi vil klare det fint, ja det blir tøft, men gleden med barn veier opp for det! :)
 
Så lenge vi klarer før uke 12
 
Fortalte det til familien min med en gang begge gangene :happy: vi er så tette at for meg var det naturlig. Svigers vet det ikke enda :D
 
Vi har bestemt oss for å fortelle det til foreldre og søskenene våre etter TUL. Det er tre uker til :)
 
Får besøk av mamma om to uker.. Er så sykt oppblåst, selv når jeg går med løse gensere/for store strikkegensere ser det ut som at jeg er 5-6 mnd på vei. Håper jeg klarer å skjule magen:bored:
 
Back
Topp