Foreldre raser over ammedukke - en dukke som lar barn imitere amming.

ORIGINAL: Ancita

Litt spesiellt...
 
Sært - hadde aldri brukt penger på noe sånn til datteren min
 
oh lord! Ikke aktuelt at jenta mi har fått ei sånn dukke. noe så sært.. 
 
Reagerer på det selv, syns det er ekkelt.

Barn er barn - la dem være det
 
ORIGINAL: Flaskemamma

oh lord! Ikke aktuelt at jenta mi har fått ei sånn dukke. noe så sært.. 


Synes det er rart at folk reagerer på en babydukke som skal ammes... Men jentene får lekt med barbier som har glamourmodell-utseende, lårkort og skyhøye hæler, eller enda verre, Bratz-dukkene... de ser jo ut som modeller fra Vi Menn etter min smak... Og ja, min jente leker med Barbie, fordi samtlige av venninnene også gjør det. Men jeg synes uansett det er mer "ufarlig" med en babydukke som ammes, enn dukker med 1 kilo sminke, pupper og "ta meg"-blikket [:D]
 
Jael ?
Fordiatte når er det dukke som gir beskjed at den ønsker puppemelk ?
For en vanlig dukke legger de jo like så gjerne til brystet å leker de ammer ?
Hvertfall om de har mindre søsken eller søskenbarn som blir ammet ?

Jaja, alt folk skal bry seg med å lage en sak ut av [X(]
 
ORIGINAL: Seemless

ORIGINAL: Flaskemamma

oh lord! Ikke aktuelt at jenta mi har fått ei sånn dukke. noe så sært.. 


Synes det er rart at folk reagerer på en babydukke som skal ammes... Men jentene får lekt med barbier som har glamourmodell-utseende, lårkort og skyhøye hæler, eller enda verre, Bratz-dukkene... de ser jo ut som modeller fra Vi Menn etter min smak... Og ja, min jente leker med Barbie, fordi samtlige av venninnene også gjør det. Men jeg synes uansett det er mer "ufarlig" med en babydukke som ammes, enn dukker med 1 kilo sminke, pupper og "ta meg"-blikket [:D]


Haha, godt poeng!
 
Så mye oppstyr pga ei dukke?! Den var jo en "smule" spesiell, men det er da frivillig å kjøpe den[&:]
 
ORIGINAL: siljeheleen

Ser ikke problemet med den, men kommer nok ikke til å kjøpe den til vesla. Ikke før hun selv maser etter den iallfall. "Amme" dukkene sine kan hun gjerne gjøre, men trenger vel ikke en dukke som er "laget for amming" likevel? [:)] Dukker har hun allerede mer enn nok av [8D]

Men altså... Tidligere seksuell debut på grunn av en DUKKE? Ærlig talt. Tror foreldrene skal bekymre seg for andre ting enn akkurat DET altså, om ungene debuterer tidligere - så tror jeg ikke det er en "ammedukke" som er problemet.


Mine barbiedukker hadde sex [:D]. Men hadde da ikke sex veldig tidlig jeg [:D]. Tror ikke om noen velger ha sex som 14 -15 åringer er det ikke dukkers feil Veldig enig med deg [:D]
 
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

skjønner ikke helt poenget..
Hvorfor kan de ikke bare leke de ammer med vanlige dukker,som alle andre har gjort før...?
Nei,undøvendig syns jeg..



Sign!
 
ORIGINAL: Azoria

ser igrunn ikke problemet... men heller ikke vitsen med en slik dukke [8|] 
 
strap-on-pupper?

litt spesielt, men ikke farlig vil jeg tro
 
ser heller ikke problemet, men ser vel i grunn ikke poenget med dukka heller ! Live har stadig sitti å amma dukkene sine ho ! skal jeg nekte ho det da?
 
Ser ikke problemet.. Eller hensikten..
 
Har ikke rukket helt å gjøre meg opp en mening om den, men det første som slår meg er at man fratar barna evnen til å tenke kreativt. Og det gjelder ikke kun den ene dukken. Det finnes mange eksempler på leker som er laget med et formål, og det blir vanskeligere å "late som".
De babydukkene som fantes under min lekekarriere, hadde kun myk kropp. Jeg måtte late som den bæsja, gulpa og snakka.
Syns bare det er lite fokus på kreativiteten når leketøysprodusenter får utfolde seg fritt..
 
ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

Småpervers..



så jenta mi er pervers når ho drar opp genseren sin å ammer dukka si?
 
ORIGINAL: Lamaze

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

skjønner ikke helt poenget..
Hvorfor kan de ikke bare leke de ammer med vanlige dukker,som alle andre har gjort før...?
Nei,undøvendig syns jeg..



Enig.. Egentlig er det ikke selva dukka som er "problemet", men den toppen som liksom skal gi småjenter ammepupper sliter jeg litt mer med!


enig, jeg vil ikke kjøpe en sånn til jentene mine
 
Back
Topp