Foreldre og barn

isbjørn

Elsker forumet
Er det mange som abonnerer på det bladet? Jeg gjorde det for noen år siden, men ble litt lei det. Følte mye av det samme stod i hvert blad..... Ser nå at en dress fra lillelam er velkomstgave, og den frister litt.....

Abonnerer og syns det er mye bra lesestoff. Men nå har jeg bare abonnert et halvt års tid, så det er ikke så mye som har gått igjen enda.

Ja jeg abbonerer...
Men leser det aldri lenger så kommer til å si det opp nå.. Trenger pengene mer på å betale sfo og bhg regninga som blir 600,- dyrere i mnd enn det har vært :-o

Sa opp etter 4-5 år. Ble litt lei av å lese magasiner om barn, har gått over til mer dameblader... :p

Abonnerer og syns det er mye bra lesestoff. Men nå har jeg bare abonnert et halvt års tid, så det er ikke så mye som har gått igjen enda.
Husker ikke hvor lenge jeg abonnerte, men har ihvertfall gjort det 2 ganger. Synes da at mye var det samme, men kan jo ha forandret seg.

Ikke vits å abonnere hvis en ikke leser det nei. 600, det var ganske mye da, hvorfor stiger det så mye?
Nei da kan jeg heller bruke pengene på noe annet..

Stiger fordi vi nå må betale full pris i bhg og på sfo. Er ikke søskenmoderasjon mellom bhg og skole her dessverre..

Jeg har abonnert, men syns det var lite som var interessant for meg, så jeg avbestilte. Kjøper bladet i butikken en sjelden gang.

Abonnerer for ble oppringt med et godt tilbud.

Men, har ikke lest de siste par blada enda :o

Abbonerer, men skal si det opp. Er slik som mange her sier at mye av det samme går igjen. Pluss at det er mye reklame. synes det har blitt dårligere med tiden også. Kun en eller to artikler som er verdt å lese i hvert blad.

Enig i at det er alt for mye reklame i forhold til redaksjonelt innhold, dessverre. Sist jeg var abonnent, fristet de med en heldrakt fra Polarnopyret. Den så jeg aldri noe til, så det var litt skuffende - men fikk en annen fin premie til tilsvarende verdi. Pluss en slags trøstepremie, faktisk.

Enig i at det er alt for mye reklame i forhold til redaksjonelt innhold, dessverre. Sist jeg var abonnent, fristet de med en heldrakt fra Polarnopyret. Den så jeg aldri noe til, så det var litt skuffende - men fikk en annen fin premie til tilsvarende verdi. Pluss en slags trøstepremie, faktisk.
Hmm, så da er det ikke alltid en får den velkomstgaven de reklamerer med.... Nå ble jeg enda mer usikker på om jeg skal prøve meg på et nytt abonnement eller ikke.

Back
Topp