Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja husker det var veldig mye reklame....Sluttet med drt, dårlige tester og mye reklame
Ikke vits å abonnere hvis en ikke leser det nei. 600, det var ganske mye da, hvorfor stiger det så mye?Ja jeg abbonerer...
Men leser det aldri lenger så kommer til å si det opp nå.. Trenger pengene mer på å betale sfo og bhg regninga som blir 600,- dyrere i mnd enn det har vært :-o
Husker ikke hvor lenge jeg abonnerte, men har ihvertfall gjort det 2 ganger. Synes da at mye var det samme, men kan jo ha forandret seg.Abonnerer og syns det er mye bra lesestoff. Men nå har jeg bare abonnert et halvt års tid, så det er ikke så mye som har gått igjen enda.
Noen du kan anbefale?Sa opp etter 4-5 år. Ble litt lei av å lese magasiner om barn, har gått over til mer dameblader...![]()
Nei da kan jeg heller bruke pengene på noe annet..Ikke vits å abonnere hvis en ikke leser det nei. 600, det var ganske mye da, hvorfor stiger det så mye?
Nei det er det ikke her heller. Da forstår jeg at det stigerNei da kan jeg heller bruke pengene på noe annet..
Stiger fordi vi nå må betale full pris i bhg og på sfo. Er ikke søskenmoderasjon mellom bhg og skole her dessverre..
Hmm, så da er det ikke alltid en får den velkomstgaven de reklamerer med.... Nå ble jeg enda mer usikker på om jeg skal prøve meg på et nytt abonnement eller ikke.Enig i at det er alt for mye reklame i forhold til redaksjonelt innhold, dessverre. Sist jeg var abonnent, fristet de med en heldrakt fra Polarnopyret. Den så jeg aldri noe til, så det var litt skuffende - men fikk en annen fin premie til tilsvarende verdi. Pluss en slags trøstepremie, faktisk.
Jeg liker kamille akkurat nå. Passer for megNoen du kan anbefale?
Ok, må kanskje kjøpe et å se om det er noe for meg....Jeg liker kamille akkurat nå. Passer for meg![]()