Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miss Trash a lot
tanken har falt meg inn, da jeg har en plasert midt på hånda...
Men jeg tror ikke noen tenker over det lenger, om de ser litt ekstra på det er det rett og slett bare og ikke bry seg om i det hele tatt...
Jeg har vært mamma i 5år snart, og jeg holder på å dekke armen min. Det gjør ingenting fra eller til på min rolle som mor[:)]
ORIGINAL: bigdady87
Men jeg tror ikke noen tenker over det lenger, om de ser litt ekstra på det er det rett og slett bare og ikke bry seg om i det hele tatt...
Jeg har vært mamma i 5år snart, og jeg holder på å dekke armen min. Det gjør ingenting fra eller til på min rolle som mor[:)]
Gjør det vondt på hånda? for vil ha en tattoo der med tommelene sånn det blir en halv sirkel når jeg tar hendene sammen ska ha navne te lille prinsessa mi.
ORIGINAL: Pigita
Nei.. Er omtrent bare unge og "hippe" ansatte i bhg, noen med tattoveringer. Og mange unger med foreldre som har det også. Hva andre måtte mene om mine tattiser gir jeg fullstendig blaffen i. Jeg dekker dem ikke til bare for at noen evt ikke liker tattiser eller tenker at jeg er skikkelig skummel og dårlig mamma fordi jeg har tegnet på armerer og bein- da får de la være å glo da isåfall, hvis det er så ille å se på..
ORIGINAL: FrittFram
Jeg tenker iallefall mitt, når jeg ser foreldre med tattoozz
Kriminell, weedsmokin`bastards er det første som slår meg
Gjør det vondt på hånda? for vil ha en tattoo der med tommelene sånn det blir en halv sirkel når jeg tar hendene sammen ska ha navne te lille prinsessa mi.
Sånn ca der eg har, og d va driiiiiiiit vondt[8D] Gidder ikkje lyga å sei någe annant helle liksom, d va nesten så eg satt og grein et par plasse...
Men hadde gjort d ein gong te eg altså, for de e døds rått[8D]
haha, sitti for lenge på chatten her når jeg begynner å skrive dialekt sånn plutselig[8D]
Sånn ca der eg har, og d va driiiiiiiit vondt[8D] Gidder ikkje lyga å sei någe annant helle liksom, d va nesten så eg satt og grein et par plasse...
Men hadde gjort d ein gong te eg altså, for de e døds rått[8D]
haha, sitti for lenge på chatten her når jeg begynner å skrive dialekt sånn plutselig[8D]
Såpass ja, men som du seier er det jo døds rått når er gjort bra, og vil ha for ha valgt den plassen så får manna meg opp [8D] ikke farligste det skrive dialekt sjøl så forstår heilt fint[:D]