foreldre med tattooer

ORIGINAL: lnie

Nei, føler ikke det.. Tviler egentlig på at de bryr seg jeg.. [:)]

ORIGINAL: Mitsukai

Nå har jeg ikke tattoveringer da (enda), men skal si jeg får blikk når jeg kommer å henter han i russebukse [:D Ikke av de som jobber i barnehagen da :P Men av de andre foreldrene som henter barna sine ;P

Haha di tenker sikkert, stakkars gutt som har ei galen drikkeglad russemor [8D][8D] hiihi måtte bare [X(]

Eldre mennensker fra 60 og oppover ser kanskje litt rart på dere, ellers tror jeg folk er ganske vandt til det nå[:D]
Jeg ser kanskje litt ekstra vist jeg ser en jente med armene full i tattoveringer, for det ser man ikke som ofte.
Men ikke fordi jeg dømmer eller noe..

Jeg har fått en del pes for mine, spesiellt i arbeidslivet. Men det er spesiellt den ene på høyre overarm folk reagerer på... Jeg dekker meg til når jeg vet det er barn eller eldre dit jeg skal, rett å slett fordi jeg ikke gidder blikkene eller spørsmålene...

Så langt har jeg en pippe på leggen med et banner hvor det står mamma, en puse på skulderbladet i minne om min kjære pus som forsvant.. Dette var mine to første. Deretter har det blitt en stor krusedull blomster skull greie på ryggen (som enda ikke er ferdig), roser og andre blomster på under armen (to tatoveringer smeltet sammen, skal etterhvert bli sleeve), en liten jente skull på den ene tommelen (skal ha en gutt på andre tommelen)... og sist men ikke minst... ei kliss naken dame på høyre overarm....

ORIGINAL: Mitsukai

Nå har jeg ikke tattoveringer da (enda), men skal si jeg får blikk når jeg kommer å henter han i russebukse [:D Ikke av de som jobber i barnehagen da :P Men av de andre foreldrene som henter barna sine ;P

Haha, det hadde nok jeg også reagert mer på enn om folk kom med tattiser. [8D]

Må innrømme at jeg ikke har lagt merke til det. Sikkert for det bryr meg midt der sola aldri kommer til hva andre mener.

ORIGINAL: Kriswizz

Nei det tenker jeg ikke på engang! [:D]

ingen som har sett rart på meg, men så er min veldig godt skjult også da[:D] På magen[;)] Men vil ha flere, og hva andre syns om det driter jeg i[;)][:D]

Back
Topp