Foreldre & barn abo

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Flere som har tegnet abonnement med foreldre & barn pga Lille Lam dressen man skulle få?
Vi fikk bladet i posten i dag, men ingen dress. Lurer på når den kommer hmmm
 
Jeg har, men får heller ikke prisen til å stemme..... 318 kr er ikke det samme som 269 :p
Men regner med lillelam dressen kommer når man har betalt regninga ;)
 
Haha har ikke fått faktura. Tenkte ikke på en gang. Den kommer vel snart da.
Enig at de to beløpene ikke er like. Har du tenkt å si ifra?
 
Ha, ha.....
Fru "klarer ikke la ting ligge" har i dag ringt egmont å fått godkjent å betale 269 kr for 6 blad og lillelam dressen :p
Sendte de skjermdump av siden jeg bestilte fra på mobilen, hvor det ikke er opplyst at man må betale 49,90 i porto..... Ikke at jeg ikke kunne betalt de 50 kronene, men jeg er litt sånn at jeg ikke vil betale for noe jeg ikke har fått opplyst ved bestilling :D
 
Ha, ha.....
Fru "klarer ikke la ting ligge" har i dag ringt egmont å fått godkjent å betale 269 kr for 6 blad og lillelam dressen :p
Sendte de skjermdump av siden jeg bestilte fra på mobilen, hvor det ikke er opplyst at man må betale 49,90 i porto..... Ikke at jeg ikke kunne betalt de 50 kronene, men jeg er litt sånn at jeg ikke vil betale for noe jeg ikke har fått opplyst ved bestilling :D
Etter x antall år med salg så er det helt riktig. Man skal få det for den prisen som står ;) bra jobba! Jeg må be om faktura jeg :D sa de noe om når dressen kommer?
 
Etter x antall år med salg så er det helt riktig. Man skal få det for den prisen som står ;) bra jobba! Jeg må be om faktura jeg :D sa de noe om når dressen kommer?
Har jobba med salg og service i 14 år selv, så har en tendens til å ende opp med å snakke med sjefer når jeg ringer forskjellige kundeservicer for å klage :p
 
Hmmm nå må jeg tenke. Kanskje jeg også bare fikk det hehe :eek: dårlig hukommelse. Sorry :/ :)
Hehe, fort gjort
Ser ut som det er en brun/grå man får med! Bra det ikke er rosa Hehe :p
Har en blå i str 62 som er svært lite brukt, fordi det har vært så varmt, og nå er den nesten for liten :p
 
Sniker fra april. Noen som har mottatt lillelam dressen eller? :) Synes dette tar veldig lang tid :p
 
Sniker fra april. Noen som har mottatt lillelam dressen eller? :) Synes dette tar veldig lang tid :p
Nei. Men jeg har ikke fått regningen heller hehe. Kanskje de har gått tom?
 
Back
Topp