Julibaby2025
Flørter med forumet
Skal vi kjøre en tråd hvor vi gjør hverandre oppmerksomme på positive og negative ting man kan forvente å få med juli baby? noen som har tanker eller erfaringer med å føde/få barn i juli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei dette har jeg ikke tenkt på! Det blir vel ikke noe bading Får håpe på en kald sommer. Vi har et novemberbarn fra før av, så kjenner det blir godt med permisjon når det er litt varmere, selv om vinteren kommer raskt.Må legge til at noe av det jeg gruer meg til er å ha nyfødt baby på de varmeste dagene, og sannsynligvis gå glipp av mesteparten av sommerens bading! Men deilig at familien har litt fri, så de kan kanskje stille opp litt ekstra håper jeg.
Der sier du noe! Jeg håper jeg får badet litt før mini kommer Ellers blir det vel litt innetid ja. Vanligvis blir jeg sur av å være inne når det er fint vær, men det kommet heldigvis flere somreMå legge til at noe av det jeg gruer meg til er å ha nyfødt baby på de varmeste dagene, og sannsynligvis gå glipp av mesteparten av sommerens bading! Men deilig at familien har litt fri, så de kan kanskje stille opp litt ekstra håper jeg.
Man kan jo kle av barnet Lette musselinteppe ble mye brukt med forrige julibarn. Heldigvis blir det som regel ikke ekstremt varmt i Norge. Eneste jeg husker ikke fungerte var å bruke bæresjal/slynge på de aller varmeste dageneMå legge til at noe av det jeg gruer meg til er å ha nyfødt baby på de varmeste dagene, og sannsynligvis gå glipp av mesteparten av sommerens bading! Men deilig at familien har litt fri, så de kan kanskje stille opp litt ekstra håper jeg.
Ja, vi brukte nesten ikke klær de første ukene forrige gang. Men synes faktisk han ble varmere av å gå uten, for han tok opp i seg så mye av min kroppsvarme også. Denne gangen tenker jeg å skaffe bambuspmslagsbodier, det pusta best sist.Man kan jo kle av barnet Lette musselinteppe ble mye brukt med forrige julibarn. Heldigvis blir det som regel ikke ekstremt varmt i Norge. Eneste jeg husker ikke fungerte var å bruke bæresjal/slynge på de aller varmeste dagene
Det er en smart ide med bambus, ja! Har heldigvis gitt bort det meste av klærne i størrelse 50, så spørs om det blir flere bambus på oss ogsåJa, vi brukte nesten ikke klær de første ukene forrige gang. Men synes faktisk han ble varmere av å gå uten, for han tok opp i seg så mye av min kroppsvarme også. Denne gangen tenker jeg å skaffe bambuspmslagsbodier, det pusta best sist.
I Trøndelag kan det fort bli behov for strikkaklær også i juli/august. Snakker av erfaringUlempen er at de ikke trenger strikkaklær på varmeste sommeren. Har så lyst til å strikke bittesmå klær
Du kan strikke i bambus eller bomull? små lette plagg, og strikke i ull fra 3/4mnd?Ulempen er at de ikke trenger strikkaklær på varmeste sommeren. Har så lyst til å strikke bittesmå klær