Jaa så absolutt!!Ja det går jo stort sett veldig bra! Åå det er så mye å glede seg til med å få barn kjenner jeg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa så absolutt!!Ja det går jo stort sett veldig bra! Åå det er så mye å glede seg til med å få barn kjenner jeg![]()

Jeg er enig i den.. Ser ikke mange fordeler med oktober baby jeg hellerUtenom å slippe høygravid sommeren så kommer jeg ikke på så mange fordeler
Skulle gjerne hatt mai som sist (tross av at vi bodde på sykehuset til juli). Gruer meg litt til å forholde meg til RS og lignende til høsten med liten baby + barnehagebarn.

Jeg er enig i den.. Ser ikke mange fordeler med oktober baby jeg heller
Sist fikk jeg i mars, noe som var perfekt på alle måter![]()

Jeg er helt enig faktisk! Alltid tenkt at d var best med sommerbarn, men nå er jeg veldig glad for termin i oktoberHar alltid tenkt at jeg syntes det virker fint med termin på våren. Men nå mener jeg at oktober er helt helt perfekt
• Kose seg inne med baby og nyte nyfødtboblen
• Kunne kjøpe mye deilige pledd, ulltøy og koseting til baby
• Fint å være gravid med mage på sommeren, kan gå i fine kjoler og ta fine bilder
• Til våren/sommeren igjen er baby større og det blir fint å gjøre ting med barnet utendørs
Jeg har også en fra september fra før, så virkelig et pluss det med klærFordel for min del må være at jeg har september barn fra før av. Så har mye å Arve i riktig str ifht årstider hehe. Og jeg syns det er koselig med gravid mage å sommerkjoler. Samt permisjonstid på sommeren![]()
Jeg også, og det hadde jeg faktisk ikke tenkt på en gangJeg har også en fra september fra før, så virkelig et pluss det med klær![]()
Det er jo en superfordel!! Ja samme het, syntes det var helt perfekt med september sist jeg ogsåJeg også, og det hadde jeg faktisk ikke tenkt på en gangDet er jo en superfordel!!
Tenkte bare at jeg syntes september var perfekt sist, koste meg masse med babyen inne de første 6 månedene, og når lille var klar til å utforske verden på egenhånd ble det vår og varmt ute. Så gleder meg veldig til å få det nesten likt igjen denne gangen.

Ja dette er min eneste bekymring egentlig med tanke på årstid, jeg tåler ikke varme fra førHvis det blir veldig varmt i sommer vet jeg av erfaring at det ikke er noe fordelmen deilig å gå i lette klær da, det er det
![]()
Ser for meg nå at jeg kommer til å gå med fin rund mage med flagrende sommerkjole og solbrun hud.. egentlig så vet jeg at jeg blir solbrent bare av å gå ute og at jeg absolutt ikke liker sol og varme så jeg kommer til å være rød, svett og sur

Oh yes! Jeg orka ikke være ute engangJa dette er min eneste bekymring egentlig med tanke på årstid, jeg tåler ikke varme fra førSer for meg nå at jeg kommer til å gå med fin rund mage med flagrende sommerkjole og solbrun hud.. egentlig så vet jeg at jeg blir solbrent bare av å gå ute og at jeg absolutt ikke liker sol og varme så jeg kommer til å være rød, svett og sur
![]()
satt inne når det var strålende sol 
Det samme gjorde jeg! itillegg til at jeg hadde veeldig mye vann i kroppen, orka ingen tingOh yes! Jeg orka ikke være ute engangsatt inne når det var strålende sol
![]()

Man kan kombinere ferie med permisjon, ihvertfall så lenge arbeidsgiver godkjenner det. Jeg tenker bruke to uker fra årets ferie, ta ut i typ desember og forskyve permisjonen to uker. Og gjøre det samme neste vår. Da kan jeg få 4 uker lenger «permisjon» og allikevel ha 3 fri om sommeren.Ja enig! Jeg kan ikke så mye om dette mer permisjon jeg, men er det lov å ta ut ferie rett etter permisjon? Så lenge det er i orden med arbeidsgiver