Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må si jeg kjenner meg heldig om skal ha 54 uker før pappaen tar sine 10 uker. Velger 100% utbetaling og tar 10 uker ulønnet etterpå + ferien fra sommerenså tilbake til jul i begynnelsen av desember en gang
![]()
Lønner det seg? Har ikke satt meg helt inn i det... Men tenker min permisjon, så noen mnd ulønnet permisjon og så pappaperm før sommerferie og bhg-start!Jeg velger samme som deg, 100%. Bare ulønnet litt lenger. Veldig glad for at vi har muligheten til det!!
Lønner det seg? Har ikke satt meg helt inn i det... Men tenker min permisjon, så noen mnd ulønnet permisjon og så pappaperm før sommerferie og bhg-start!
Såpass ja! Kjekt med tips ;-) Men da får jeg jo færre mnd med permisjon og må gå ulønnet lenger? Må sette meg ned og regne på det![]()
100% - 49 uker permisjon (10 uker til far)
80% - 59 uker (10 uker til far)
Jeg setter av de pengene som er over 80% av lønnen min, slik at jeg bruker disse pengene som lønn når jeg går ulønnet. Så da går det fint![]()
Huff, må sette meg inn i dette snart! Gruer meg..
Det må jeg også gjøre snart :/Huff, må sette meg inn i dette snart! Gruer meg..
Fikk streng beskjed så JM om å søke straks fordi det tar så lang tid!
Det lønner seg, ja. Her har far og en inntektsforskjell, så man må se på helheten og ikke kun egen inntekt og hva som lønner seg. Men man må klare å sette av penger da, hvis ikke er poenget borte.Lønner det seg? Har ikke satt meg helt inn i det... Men tenker min permisjon, så noen mnd ulønnet permisjon og så pappaperm før sommerferie og bhg-start!
Det kommer an på hvor man bor og om det er nav eller arb.giver som utbetaler pengene. Her er jeg bor går det fort.Fikk streng beskjed så JM om å søke straks fordi det tar så lang tid!