Høygravid på vinteren = beste moten å gå gravid i! Lett å style seg fint med strikkagenser, skjerf, tights og uggs eller støveletter
Julen er den koseligste og mest familieorienterte tiden <3 alle mine søsken bor i utlandet men kommer hjem til jul og er her lenge

Barna blir vårt lys i mørketida, spesielt mørketida som vanligvis er litt tung her oppe, kommer til å bli så fin!
Man kan kose inne med lille hvis det er dårlig vær ute, og slipper å ha dårlig samvittighet hvis man vil være hjemme i babybobla, jeg vet jeg kan skylde på dårlig vær da jeg bor i nord Norge

Man kan nyte de få finværsdagene som er om vinteren med å trille rundt, og har permisjon når det er januarsalg og man vil ha absolutt alt til lille

Man får masse ekstra gaver siden det også er jul^^

Vi får de fineste julegavene av alle <3 alle som skryter av ny telefon eller data har ingenting å si mot oss, fordi vi har fått det beste på jord, nemlig et barn og en familie

Vi starter det nye året med et helt nytt liv, og nyttårsforsettet vårt kan være å kose oss mest mulig i permisjon

Vi har slutten av permisjon på sommeren, så vi kan nyte et iskaldt glass vin og reker til sommeren uten å tenke på at vi må holde oss unna, siden vi nettopp har født for mindre enn 6uker siden.
Kommer bare på positive jeg ^^