Forbredelser til barseltiden

Har alltid noe bollegreier liggende i fryseren uansett, så det er enkelt å servere om det kommer besøk. Men som flere andre sier, håper jeg folk tar med og jeg stiller evnt med litt kaffi/drikke og gjerne småkjeks/frukt :)

Uff jeg tenker faktisk at hvis formen tillater det, la flest mulig komme siste dagen på barselhotell, da er det så mye lettere si hei og hade,
Og heller få ro når vi kommer hjem
:p !!

Har vært inne på tanken selv :p
Vil være litt ifred når vi kommer hjem egentlig..

Hadde den planen om å bake div bolle/kake og lage opp pasta/pizza saus å ha i fryseren, men vær gang jeg baker noe nå å med tanke om at det skal i fryseren spiser vi opp halvparten før det går i fryseren.. Haha... Så dropper hele planen.. Har noen enkle og raske kaker som jeg eventuelt kan bare slenge sammen hvis det blir behov.. Sånn middag messig håper jeg/vi at sommeren kommer for fult snart så det kan bli mye grilling/enkel mat.. Husker med første man så var det flere som hadde med seg litt til kaffen når de kom.

Uff jeg tenker faktisk at hvis formen tillater det, la flest mulig komme siste dagen på barselhotell, da er det så mye lettere si hei og hade,
Og heller få ro når vi kommer hjem
:p !!
Tror faktisk flere vil spørre om de vil komme på sykehusbesøk enn hjem til oss :P
Vi bor tydeligvis "for langt unna" :P

Håper på fint Vær når lille kommer, selv om jeg bor I Trøndelag :P Så kjøper inn noen pakker med pinneis I div sorter tenker jeg ;) Bakte kanelboller å hadde I fryseren sist, men tror ikke jeg orker det denne gangen... Får se hva jeg orker når jeg går ut I permisjon :D

Jeg er 100% sykemeldt i disse dager, så her er det fylt opp med grove rundstykker, boller og sjokoladeknuter :p Jeg er vant til å gjøre noe hele tiden, så er vel mer for å ha noe å fylle dagen med... Selv om mange nok tar med seg bakst på barselbesøk, tenker jeg uansett at det er greit med noe grovere brødbakst som kan tines til lunsj når en sitter der og ammer:p

Back
Topp