EnigJeg personlig ville gått for samme forbokstav, men hadde ikke reagert om andre ikke gjorde det. Det er jo bare smak og behag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigJeg personlig ville gått for samme forbokstav, men hadde ikke reagert om andre ikke gjorde det. Det er jo bare smak og behag![]()
Jeg har litt tvangstanker om slike ting, så jeg hadde gått for samme bokstav.
Jeg synes det er litt viktig at navnene "hører sammen". Sambo har dobbeltnavn (han bruker bare fornavnet), mens broren har bare ett navn, jeg synes det et et snodig valg av foreldrene.
Her har mini fått et norrønt fornavn, og dermed hadde det blitt veldig rart for meg å gi nestemann feks et bibelsk navn. Mini har i tillegg et mellomnavn, nestemann er derfor "nødt" til å ha det og.
Men det er meg..![]()
Helt enigSyns ikke det er rart. Syns nesten det er mer rart når man har tre med samme forbokstav![]()
Sign!Neiii, velg det navnet dere likerhar jo ingenting å si hva de andre heter.
Enig i denneSyns ikke det er rart. Syns nesten det er mer rart når man har tre med samme forbokstav![]()
Signerer!Jeg personlig ville gått for samme forbokstav, men hadde ikke reagert om andre ikke gjorde det. Det er jo bare smak og behag![]()