Forberedelser

Den dagen starter min permisjon også!! (Eller kanskje 13.. Husker ikke helt)

jeg har termin 2. september, så er den 12 august jeg må ta permisjon utifra det jeg har skjønt ihvertfall :)

ordnet mye fort, handlet masse på mid season salgene på nettet & fikk ting levert på døra. veldig greit! 3 digre pakker & allt vi mangler nå er strømpebukser & sokker :D (det hadde de ikke i rett str på nettet) begynte å handle i uke 14-15 er nå i uke 21 & har kun sokker & strømpebukser igjen + litt små ting vi ikke MÅ ha men som jeg vil ha ;) regner med å bli ferdig når jeg drar til byen på onsdag :)

Vi stressa ikkje i det heile tatt - har handla null og har ingenting i frå før då dette er vår første. Har lest litt på nett og sett litt på kva vi kanskje kan tenke oss, har kjempegod tid :) Kjøper nok dei store tinga som vogn, bilstol, seng og stellebord midt i juni - då har sambuaren friperiode (jobber 4-4). Han skal jobbe heile juli så akkurat dei tinga synst eg er greit å få på plass før august :) Kanskje eg er litt pessimist, men eg vil i allefall ikkje sitte inne med alt som trengst til en baby før den er levedyktig utafor magen?

Vi stressa ikkje i det heile tatt - har handla null og har ingenting i frå før då dette er vår første. Har lest litt på nett og sett litt på kva vi kanskje kan tenke oss, har kjempegod tid :) Kjøper nok dei store tinga som vogn, bilstol, seng og stellebord midt i juni - då har sambuaren friperiode (jobber 4-4). Han skal jobbe heile juli så akkurat dei tinga synst eg er greit å få på plass før august :) Kanskje eg er litt pessimist, men eg vil i allefall ikkje sitte inne med alt som trengst til en baby før den er levedyktig utafor magen?
Jeg har tenkt på det samme selv!! Men føler at det er såpass sikkert nå.. Men hvis noe skjer, så skjer det, og da får jeg ta det derifra..

Back
Topp