M
Moderator Marte
Guest
Kanskje jordmor Katrine har nokon gode tips? Ho har nettmøte her på forumet torsdag 20.juni kl. 20-22, men du kan poste spørsmålet ditt allereie no. Trykk her for å kome til nettmøterommet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No er det kun tri veker til termin, så eg vurderer å kjøpa tisselaken til dobbeltsenga. Kor har dykk kjøpt?
Jeg har kjøpt på Kid til sprinkelsenga, men la det under meg selv i natt. Må innrømme at jeg helt glemte at det var der, så jeg merket iallfall ikke noe til det.De av dere som sover på tisselaken- blir det ikke veldig klamt og svett?
Så bra, da kan det ikke være så ille som jeg troddeJeg har kjøpt på Kid til sprinkelsenga, men la det under meg selv i natt. Må innrømme at jeg helt glemte at det var der, så jeg merket iallfall ikke noe til det.
Madrassbeskytter fra ikea er super. Lett å vaske og tar alt søl. Ikke klam å ligge på, gar hatt i vår seng i 3 år nåDe av dere som sover på tisselaken- blir det ikke veldig klamt og svett?
No er det kun tri veker til termin, så eg vurderer å kjøpa tisselaken til dobbeltsenga. Kor har dykk kjøpt?
De av dere som sover på tisselaken- blir det ikke veldig klamt og svett?