Forberedelse til etter fødselen?

No er det kun tri veker til termin, så eg vurderer å kjøpa tisselaken til dobbeltsenga. Kor har dykk kjøpt?

Har ikke kjøpt enda, men ser at de har for dobbeltseng på Ikea, så kjøpte nok der tror jeg.
 
De av dere som sover på tisselaken- blir det ikke veldig klamt og svett?
Jeg har kjøpt på Kid til sprinkelsenga, men la det under meg selv i natt. Må innrømme at jeg helt glemte at det var der, så jeg merket iallfall ikke noe til det.:joyful:
 
De av dere som sover på tisselaken- blir det ikke veldig klamt og svett?
Madrassbeskytter fra ikea er super. Lett å vaske og tar alt søl. Ikke klam å ligge på, gar hatt i vår seng i 3 år nå
 
No er det kun tri veker til termin, så eg vurderer å kjøpa tisselaken til dobbeltsenga. Kor har dykk kjøpt?

Ikea sitt gokart har vi, sitter godt på senga og ikke klamt. Men har jo et vanlig laken over også.

De av dere som sover på tisselaken- blir det ikke veldig klamt og svett?

Veldig varierende kvalitet på tisselakken. Det fra IKEA (gokart) er ikke klamt ihvertfald, men har vanlig laken oppå siden frotteen i tisselakenet er litt stiv :) Nå er det 25 grader her, så litt klamt er det uansett med høygravid og kaldsvetting halve natta og en treåring som skal sove i armkroken, men det er ikke klammere enn før vi tok på tisselakenet :p
 
Back
Topp