forbanna

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
bare lurer på hvorfor mange her inne på død å liv skal "slakte" alt som dere selv ikke har eller ikke har erfaring med?? spes dersom det ikke er artikler å vise til.

og legger ut i det vide og brede om det ikke bør benyttes.
og at folk ikke vil sitt barns beste dersom det blir brukt.

hallo altså. skjerp dere. [:@][:@][:@][:@]

[8|]

Mange bedrevitere her i verden vet du[;)]

ORIGINAL: arquinne

Kan du gi noen eksempler?

feks
diverse vogner.
vippestoler.
bæretøy.
teppe forran åpning på vognen.(uten å vite om årsak, om det kansje er åpninger der du ikke ser osv)
klær.

Eneste jeg har fått med meg her inne det siste døgnet er BabyBjørn bæresele-diskusjon...
Og akkurat når det gjelder hvorfor dette er skadelig, så finnes det bøttesvis med dokumentasjon på det.. [8|]

men det med giftstoffer i div smokker og tutteflasker, NEI DET ER IKKE FARLIG. Bryr meg ikke om det.

bruke 3-hjult vogn pga den kan tippe, det er FYFY. men å bruke en smokk som kan inneholde gift, det er ikke farlig.

nei ikke alltid jeg skjønner meg på folk her

ORIGINAL: stine_s

men det med giftstoffer i div smokker og tutteflasker, NEI DET ER IKKE FARLIG. Bryr meg ikke om det.

bruke 3-hjult vogn pga den kan tippe, det er FYFY. men å bruke en smokk som kan inneholde gift, det er ikke farlig.

[8|][8|][8|] Du må gjerne si hva du mener da, dette blir jo bare babbel uten sammenheng med noe.

ORIGINAL: Labambie

[8|][8|][8|] Du må gjerne si hva du mener da, dette blir jo bare babbel uten sammenheng med noe.

fordi??

feks
diverse vogner.
vippestoler.
bæretøy.
teppe forran åpning på vognen.(uten å vite om årsak, om det kansje er åpninger der du ikke ser osv)
klær.

mange som bare prøver å gi råd også da, det må man tåle[;)]

[8D]
Kan ikke si at ikke ting som blir sagt her inne gjør at jeg tenker litt noen ganger.. men noen ting tar jeg nok også med en klype salt..

Er forskjell på å IKKE skulle sitte i sånn å sånn feks elller å IKKE sitte lenge av gangen[;)]

ORIGINAL: EricaJenta

feks
diverse vogner.
vippestoler.
bæretøy.
klær.

ja klart. råd er nå en ting, men slakt og jeg mener det og det å da er det riktig

fordi??

Fordi du skriver som du snakker.

Da er du vanskelig å forstå.
Er du stemmen til noen her inne i det innlegget? For da er det greit å skrive; Som f.eks når noen mener at..... mens de samtidig mener at....... ikke er skadelig.

ORIGINAL: EricaJenta

feks
diverse vogner.
vippestoler.
bæretøy.
klær.

ja klart. råd er nå en ting, men slakt og jeg mener det og det å da er det riktig

Ja jeg vet det er vært noen av de ja... er enig i at man bør prøve å si ting på en ordentlig og rolig måte. Men er visst ikke så lett med alle disse hormonbombene[8D]

for å ta BB diskusjonen som har vært idag, og regner med du kaver deg opp for.

det er utrolig mange foreldre som ikke vet om alternativer og tror at Babybjørn er synonymt med bæretøy for baby, det finnes så mange bedre alternativer som er laget etter den naturlige måten å bære babyen vår på, inntil oss, ikke hengene og dingler foran på magen vår.

er det ikke rett og rimelig at viss noen spør om råd om BB (for det var det alt begynnte med) at en kan opplyse om alternativene? selv om ikke alle er like flinke til å komme med råd på en konstruktiv måte, så mener vel de fleste å fortelle om evt. farer og hvordan du kan få ett bæretøy som du både kan bruke lengre, oftere og uten risikoen for skade på babyens hofter og mammaens rygg.?

BB selv anbefaler jo ikke bruk mer enn 20 min. av gangen og for det formålet som er inn og ut av bil eller en flyplasstur så er det sikkert ett helt ok bæretøy

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

[8D]
Kan ikke si at ikke ting som blir sagt her inne gjør at jeg tenker litt noen ganger.. men noen ting tar jeg nok også med en klype salt..

Er forskjell på å IKKE skulle sitte i sånn å sånn feks elller å IKKE sitte lenge av gangen[;)]

derfor prøver jeg heller å gi råd om bæretøy som du både kan bruke ofte og lenge....

ORIGINAL: *KaMi*

vi skulle hatt ein poll på alt, lagt ut i topptråd kva fleirtalet meinar om teppe foran vogna, bakovervendt bilstol, amming, ++++ så veit vi kva fleirtalet meiner - ein gong for alle [8D]

hadde det hatt noe å si? er det flertallet som har rett eller de få som faktisk gidder å sette seg inn i ting og dele sin kunnskap selv om de står i fare for å bli stemplet som "overhysterisk"[;)][:)]

ORIGINAL: Prisilla

Eneste jeg har fått med meg her inne det siste døgnet er BabyBjørn bæresele-diskusjon...
Og akkurat når det gjelder hvorfor dette er skadelig, så finnes det bøttesvis med dokumentasjon på det.. [8|]

Må si jeg er glad det finnes "bedrevitere" her inne jeg [:)] Har lært at BabyBjørn er skadelig for barnet i dag... har heldigvis ikke brukt den så mye [:D]

Ja det er fint så kan man få gode og nyttige råd som man selv ikke vet så mye om og man lærer noe nytt som du sier [:)]
Mye jeg ikke visste mye om før jeg fikk barn, og fikk gode tips her som jeg setter pris på,

ORIGINAL: Black Beauty

vi skulle hatt ein poll på alt, lagt ut i topptråd kva fleirtalet meinar om teppe foran vogna, bakovervendt bilstol, amming, ++++ så veit vi kva fleirtalet meiner - ein gong for alle [8D]

hadde det hatt noe å si? er det flertallet som har rett eller de få som faktisk gidder å sette seg inn i ting og dele sin kunnskap selv om de står i fare for å bli stemplet som "overhysterisk"[;)][:)]

Ikke glem hønemor og overbeskyttende...

ORIGINAL: Black Beauty

Ikke glem hønemor og overbeskyttende...

hører med i pakken[;)]

Back
Topp