forbanna

Hadde blitt dårlig diskusjonsforum uten...... informasjonsforum hadde det blitt [;)]

man kan bli lei av sånne tråder ja, men man lærer masse av dem! synes ikke man skal slakte andre for deres valg av hva di bruker på sine unger, synes det er nok at man lærer bort det man vet om produktene...

hadde det ikke vært for bv så hadde jeg trodd at smokke var fyfy, noe det ikke er...
hadde ikke visst at det var sikrest å ha bilstolen bakovervendt...

samtidig må jeg nok si at det hadde vært litt kjedelig her inne om alle skulle hatt samme mening om ting også...

[:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Hadde blitt dårlig diskusjonsforum uten...... informasjonsforum hadde det blitt [;)]

hadde ikke blitt det engang, når du ikke kan informere om hva du mener er bra eller hva du mener er farlig og iallefall ikke betvile noe en lege eller jm har sagt, uansett hva det gjelder og en har egne folk som har det som yrke legens ord=lov

er du foressten sint enda eller har det gått over[8|]

Folk spør om tips til forskjellige ting, og det er mange forskjellige mennesker her inne og det er åpent forum, og det er klart det er mange med forskjellige erfaringer om de forskjellige tingene.. Blei mye forskjellig ord her.. hehe... Klart man kan si ifra på en ordentlig måte, men er jo greit at folk deler side erfaringer også mener jeg da...

syntes det er greit vi har forskjellige meninger. vi vil jo bare det beste for barna. jeg syntes det er greit å spørre om feks bilseter osv. så får jeg svar om setet er bra eller ikke. ¨får tips og lærer mye nytt [;)]

ORIGINAL: Labambie

Eneste jeg har fått med meg her inne det siste døgnet er BabyBjørn bæresele-diskusjon...
Og akkurat når det gjelder hvorfor dette er skadelig, så finnes det bøttesvis med dokumentasjon på det.. [8|]

kan du gi meg dokumentasjon? jeg har den nemlig [:-]

OMG, det er også noe å bli forbanna på..
tror du skal få deg ett litt bedre liv jeg, haha!

Det er mange her inne som sier ting de ikke har dekning for, men som de bare har hørt såvidt, og blåser opp i sitt eget hode + at andre henger seg på og så blir det fyfy...

Men endel av det er riktig og viktig å vite om, selv om hadde det vært farlig så hadde det vært forbudt å selge det i norge.

Alt med måte, og man må bruke det man synes virker bra og overse resten. Noen er her inne bare for å provosere og lage krangletråder også.

Tar heller og lærer litt av slike tråder eg då[;)] istedenfor å bli forbanna[8D]

ORIGINAL: Labambie

Eneste jeg har fått med meg her inne det siste døgnet er BabyBjørn bæresele-diskusjon...
Og akkurat når det gjelder hvorfor dette er skadelig, så finnes det bøttesvis med dokumentasjon på det.. [8|]

I den tråden som ble lagt ut til .. en tråd på tettinntil tror jeg det var hadde ingen håndfaste bevis på at det er direkte skadelig med BB, bare mange sider med kanskje ditt og kanskje datt OM det er slik og OM det er sånn.. Men ingen DET ER SKADELIG underskrevet av DR .. Finner så klart ikke dette igjen nå da....

http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=98880&highlight=babybj%F8rn+skadelig

der - mye om og men der

Back
Topp