ORIGINAL: ~StRaToS~
ORIGINAL: Rullepupp
ORIGINAL: Rullepupp
ORIGINAL: *BV addict*
ORIGINAL: lille nuppa
jeg fatter ikke at folk kan sitte her å si: du får bo ett sted uten naboer osv?
hvorfor være så frekke?
det må jo være lov å reagere på at hagen blir full av dritt fra katter du ikke eier selv?
naboene bør jo da evnt enten betale for middel som fungerer, eller plukke opp etter kattene sine
pappa hadde villkatter under trappa, og kasta ut en kinaputt fra vinduet, og det ble jaggu borte gitt
IKKE på dem altså, bare ved siden av trappa
vann funker også godt, stå klar med slangen å sprut på de som kommer inni hagen
tar ikke lang tid før de ikke liker hagen din[:)]
pepper høres jo bra ut om det funker, bare sjekk at dem ikke dør av det først[8D]
skal man ha dyr så følger ett ansvar, og om kattene velger naboens hage som do, så får man rydde opp etter dem[8|][>:][:@]
Det er da ikke verre med kattedritt for henne en alle andre.
Og det er da ikke frekt å si at da må man nesten bosette seg litt vekk fra alle andre, for er det noe det kryr av, så er det katter som går å driter.
Katter har gjort det i alle år og kommer nok til å fortsette med det. Slik er det bare.
Hehe, jeg skulle likt å sett at alle katteeiere fotfulgte kattene sine og plukketr opp driten etter dem[8D] Er da tross alt ikke slik det fungerer!
Da får de la være å ha katt når de ikke er modne nok til å ta ansvar. Det er slik det skal fungere.
Seriøst?! OMG...
Hadde DU likt å vaske vekk kattebæsjen fra skoene til barna dine?
Liker DU å tråkke i kattebæsj når du vandrer i din egen hage??
Tipper du ikke gjør det nei.
Sal kjøpe inn masssse pepper og strø over hele plenen og er jeg heldig så treffer jeg en av de stugge skapningene i øyet..... Så slipper jeg å se de mere.
Mishandling?? Dont give a fuck! Var ikke jeg som ba om de jævlene, er urettferdig at jeg skal stå igjen med dritten deres!
(får ønske meg ei bikkje til jul.... eller hagle[;)])
Jepp, det er slik jeg føler de de hårete skapningene.
Barnslig?? Bryr meg midt i ræva altså...[8|]
Det er ikke dere som sitter igjen med problemet.
Nei, jeg synes ikke det er særlig koselig.. Men jeg driver ikke med dyreplageri fordi!! [:'(][:'(] At folk kan synke så lavt!![:@][:@][:@]
Dyreplageri???
Hva da?? Å strø pepper??
Spar meg!!
Tror du ikke det svir i øynene og på potene på pusen?