Forbanna katter!

du får bli naboen min katta mi er inne katt.. hehe

ORIGINAL: Skrulla86

Skjønner deg utrolig godt!
Er så mye snakk om oss hundeeiere og at vi ikke plukker opp møkka etter bikkja(ja, vet at mange ikke gjør det, men de fleste av oss gjør det da!). Men kattene går å driter OVERALT!!!![:@][:@][:@] husker i sameie der vi bodde før så ble vi hundeeiere plaga og kjefta på fordi det var så mye bæsj omkring, måtte ut å plukke og ordne(altså plukke andre hunders møkk), men så jo tydelig at det var helt SYYYYYYYYYKT mye mer kattemøkk enn hundemøkk!Ble så irritert at det var kun vi hundeeiere og ikke både katte- OG hundeeiere som måtte ut å rydde!

Forskjellen er at katter driter ikke på veien der folk flest går, katter vil gjemme vekk drittern sin når de gjør fra seg, hunder er ikke så nøye på det der. Og her i nabolaget lar de fleste hundeeierne dritten ligge igjen etter seg, dessverre. [:'(] Og så vet du, det finnes villkatter også her i landet, de driter de også.

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: ~Mummimamma~

ORIGINAL: *p!nk smile*

Naboen som har katt sa jeg skulle strø ut hel pepper,gjorde det..funket[:D]

Pepper er dyrplageri...
Vet ikke om det gjelder hel også, men går utifra det.

Når naboen som har katt ber meg om å gjøre det så gjør jeg det...har vært myyye mindre katter her pga den hele pepperen,de får det jo ikke i seg..så forstår ikke problemet[8|]

Greia er at de kan få det i øynene sine, noe som ikke er særlig behagelig. Ikke garantert at det skjer med alle men det skjer med noen.

jeg fatter ikke at folk kan sitte her å si: du får bo ett sted uten naboer osv?
hvorfor være så frekke?

det må jo være lov å reagere på at hagen blir full av dritt fra katter du ikke eier selv?
naboene bør jo da evnt enten betale for middel som fungerer, eller plukke opp etter kattene sine

pappa hadde villkatter under trappa, og kasta ut en kinaputt fra vinduet, og det ble jaggu borte gitt
IKKE på dem altså, bare ved siden av trappa
vann funker også godt, stå klar med slangen å sprut på de som kommer inni hagen
tar ikke lang tid før de ikke liker hagen din[:)]

pepper høres jo bra ut om det funker, bare sjekk at dem ikke dør av det først[8D]

skal man ha dyr så følger ett ansvar, og om kattene velger naboens hage som do, så får man rydde opp etter dem[8|][>:][:@]

Her hvor vi bor er det 2 katter i husene rundt oss, og de holder seg unna etter litt vannsprut og 2 stk hunder som holder de unna.

ORIGINAL: lille nuppa

jeg fatter ikke at folk kan sitte her å si: du får bo ett sted uten naboer osv?
hvorfor være så frekke?

det må jo være lov å reagere på at hagen blir full av dritt fra katter du ikke eier selv?
naboene bør jo da evnt enten betale for middel som fungerer, eller plukke opp etter kattene sine

pappa hadde villkatter under trappa, og kasta ut en kinaputt fra vinduet, og det ble jaggu borte gitt
IKKE på dem altså, bare ved siden av trappa
vann funker også godt, stå klar med slangen å sprut på de som kommer inni hagen
tar ikke lang tid før de ikke liker hagen din[:)]

pepper høres jo bra ut om det funker, bare sjekk at dem ikke dør av det først[8D]

skal man ha dyr så følger ett ansvar, og om kattene velger naboens hage som do, så får man rydde opp etter dem[8|][>:][:@]

Det er da ikke verre med kattedritt for henne en alle andre.
Og det er da ikke frekt å si at da må man nesten bosette seg litt vekk fra alle andre, for er det noe det kryr av, så er det katter som går å driter.
Katter har gjort det i alle år og kommer nok til å fortsette med det. Slik er det bare.
Hehe, jeg skulle likt å sett at alle katteeiere fotfulgte kattene sine og plukketr opp driten etter dem[8D] Er da tross alt ikke slik det fungerer!

ORIGINAL: *BV addict*

Du får bosette deg der det ikke finnes noen andre.

Saklig....

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

har du en hageslange? prøv å sprut litt vann på de...

Gud a meg, nå blir du "halshuggd"....[:o]

ORIGINAL: Gullgutten

Hvorfor det?
De tåler jo vann uten å bli verken skada eller går i døden.

Jeg kasta en halvliter vann på en katt som pissa på døra vår .. den kom ikke igjen.

ORIGINAL: StinkiStini

Hvorfor det?

Jeg kasta en halvliter vann på en katt som pissa på døra vår .. den kom ikke igjen.

Fordi sånt sier man garantert ikke på babyverden, er mange dyreelskere her[;)]
Selv kunne jeg godt ha gitt dem en dusj jeg også - kan ikke fordra de dyra..

Hvorfor det?

Fordi sånt sier man garantert ikke på babyverden, er mange dyreelskere her[;)]
Selv kunne jeg godt ha gitt dem en dusj jeg også - kan ikke fordra de dyra..

Jaja, dyreelskere eller ikke.. de tåler vann.
Hadde aldri sparka eller gjort noe sant med en katt... men vann, jash!

Om jeg hadde vært veldig plaga og bodde et annet sted, kunne jeg vurdert pepper.
Men pga naboene våre har hunder som ofte kommer oppom hadde jeg aldri gjort det for vil jo ikke de skal få vondt.
Katter som pisser på døra mi er ikke velkommen, så om pepper får de til å ta hintet... ja, ja..

Da er jeg glad jeg ikke er naboen din [;)]
Hadde jeg sett deg sparke katta så hadde jeg sparka deg [8|]

Vann syns jeg er hel greit, så lenge ikke det er med høytrykkspyler selvfølgelig[:D]
Ingen katter tar skade av vann...

Med fare for å bli nedsabla her, så innrømmer jeg glatt at jeg faktisk har sluppet ut bikkja da det kom en fremmed katt inn i hagen her..
Jeg har to katter, og en rottweiler.
En dag sto bikkja å pistra og peip i vinduet, og da jeg så ut så kom det en fremmed katt luskende opp veien mot huset. Jeg kjente igjen katta, jeg har sett den angripe en av mine katter før, så da nølte jeg ikke engang, jeg lot bikkja få skremme den vekk.
Åpnet døra, og bikkja sprang etter katta. Nå skal det sies at bikkja mi er feit, og har dårlig kondis (jada jada jeg veit det, er nok hundemishandler også..) så hun klarer ikke å fange katta uansett.
Jeg gikk selvsagt ut etter bikkja, og ropte henne inn igjen, og hun kom med en gang. Katta har vi siden ikke sett. :)
Så hvis man er helt sikker på at hunden ikke dreper katta, så er det bare å skremme fremmede katter vekk syns jeg! :)

Får sikkert kjeft for både det ene og det andre her, men det driter jeg i! :)
Sååå.. 1.. 2... 3... Fyr løs!

ORIGINAL: LillianneLie

STAKKAR KATTER![:@] Har vel rett til å ferdes utendørs de og vel!

Såklart, men sykt irriterende med hagen full i dritt som du selv må plukke opp for at ungene skal kunne leke der?

Såklart, men sykt irriterende med hagen full i dritt som du selv må plukke opp for at ungene skal kunne leke der?

Jojo, ser den altså[:)]

Vi slepper bikkjene på nabokattene. Vi har to katter selv, men de løper de ikke etter [:D]

Utendørs ja, inn i vår hage og angripe MINE katter, nei.

de dør ikke av vann, har sjøl en katt som står i vasken å drikker vann fra krana OG tar seg en dukkert med hode, jeg har en mons som er kastrert som helt sikkert går å driter hos noen naboer, men det driter jeg i..
en katt kan man ikke ha i bånd, for daaa er det dyremisshandling..
når det kommer til hunder så ligger det mere dritt strødd langs gang og sykkelsti,parkeringsplassen og turområder enn kattedrit.. det er ikke hundene som er svinat..! det er eieran..!

Back
Topp