lille nuppa
Gift med forumet
ORIGINAL: *BV addict*er mange katter her også, men vi har ikke hagen full av dritt fordetom.. heldigvis så har de andre toaletter i nærheten,
ORIGINAL: lille nuppa
jeg fatter ikke at folk kan sitte her å si: du får bo ett sted uten naboer osv?
hvorfor være så frekke?
det må jo være lov å reagere på at hagen blir full av dritt fra katter du ikke eier selv?
naboene bør jo da evnt enten betale for middel som fungerer, eller plukke opp etter kattene sine
pappa hadde villkatter under trappa, og kasta ut en kinaputt fra vinduet, og det ble jaggu borte gitt
IKKE på dem altså, bare ved siden av trappa
vann funker også godt, stå klar med slangen å sprut på de som kommer inni hagen
tar ikke lang tid før de ikke liker hagen din[:)]
pepper høres jo bra ut om det funker, bare sjekk at dem ikke dør av det først[8D]
skal man ha dyr så følger ett ansvar, og om kattene velger naboens hage som do, så får man rydde opp etter dem[8|][>:][:@]
Det er da ikke verre med kattedritt for henne en alle andre.
Og det er da ikke frekt å si at da må man nesten bosette seg litt vekk fra alle andre, for er det noe det kryr av, så er det katter som går å driter.
Katter har gjort det i alle år og kommer nok til å fortsette med det. Slik er det bare.
Hehe, jeg skulle likt å sett at alle katteeiere fotfulgte kattene sine og plukketr opp driten etter dem[8D] Er da tross alt ikke slik det fungerer!
men hadde de lagt igjen mye dritt hele tiden hadde jeg sagt ifra
det virker jo som om HI er sterkt plaget , ikke en lort i ny og ne liksom