Januarfrø17
Andre møte med forumet
Sier jo bare at det er derfor man tar ks hvis den ikke flytter seg, er ikke mer risiko enn ellers da.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier jo bare at det er derfor man tar ks hvis den ikke flytter seg, er ikke mer risiko enn ellers da.![]()
Satser på at den flytter seg
![]()
Ja, det går fint. Tenker bare at en må være litt forsiktig med formuleringer og såpass heftig info uten å kjenne folk sin bakgrunn og historie. Ikke bare min, men alle som er her inne og leser. Jeg tenker det er fint med info og svar, for alle fødsler er risikofylte, men blir situasjonen reell og så kritisk er det opp til lege og helsevesen å informere rundt de enkelte tilfellene. Ordet dødelig er temmelig skremmende. Går fint med meg så ikke tenk noe mer på detSå du at jeg skrev litt mer på det samme innlegget du svarte på? Var nok litt rask og uheldig formulert, var ikke meningen å skremme![]()
Ja, det går fint. Tenker bare at en må være litt forsiktig med formuleringer og såpass heftig info uten å kjenne folk sin bakgrunn og historie. Ikke bare min, men alle som er her inne og leser. Jeg tenker det er fint med info og svar, for alle fødsler er risikofylte, men blir situasjonen reell og så kritisk er det opp til lege og helsevesen å informere rundt de enkelte tilfellene. Ordet dødelig er temmelig skremmende. Går fint med meg så ikke tenk noe mer på det![]()