Foranliggende morkake

Hadde morkaken foran med førstemann, kjente ikke liv før i uke 21. Med nr 2 var den bak, kjente liv fra uke 16. Mistenker at den er foran igjen denne gangen og, da jeg er 18 uker på vei og såvidt kan kjenne litt tumling.

Merket forskjell utover i de to andre svangerskapene på at bevegelsene kjentes mye "skarpere" ut med nr 2, så morkaken fungerte nok litt som støtdemper med nr 1 :p

Jeg er 17+5 og er 90% sikker på at den er foran (fastlegen er ikke så stø på UL). Begynte å kjenne litt bobling igår som jeg tror kanskje er lille.

Har morkaka foran. Jeg begynte å kjenne litt bobbling i uke 16. Men kjente det ikke ordentlige før i uke 20. Nå er jeg i uke 26 +1og har en veldig aktiv krabat, som jeg kjenner godt og ser når han er aktiv

Så du at jeg skrev litt mer på det samme innlegget du svarte på? Var nok litt rask og uheldig formulert, var ikke meningen å skremme :(
Ja, det går fint. Tenker bare at en må være litt forsiktig med formuleringer og såpass heftig info uten å kjenne folk sin bakgrunn og historie. Ikke bare min, men alle som er her inne og leser. Jeg tenker det er fint med info og svar, for alle fødsler er risikofylte, men blir situasjonen reell og så kritisk er det opp til lege og helsevesen å informere rundt de enkelte tilfellene. Ordet dødelig er temmelig skremmende. Går fint med meg så ikke tenk noe mer på det:)

Ja, det går fint. Tenker bare at en må være litt forsiktig med formuleringer og såpass heftig info uten å kjenne folk sin bakgrunn og historie. Ikke bare min, men alle som er her inne og leser. Jeg tenker det er fint med info og svar, for alle fødsler er risikofylte, men blir situasjonen reell og så kritisk er det opp til lege og helsevesen å informere rundt de enkelte tilfellene. Ordet dødelig er temmelig skremmende. Går fint med meg så ikke tenk noe mer på det:)

Ikke sant, men min tanke var bare å fortelle hvorfor man må ta ks i slike tilfeller, så rett fram-metoden er liksom det enkleste :p

Back
Topp