Forandre inngangskriteriene til skjult gruppe eller ikke?

Det ser du jo helt selv, men jeg syns det er betryggende at det er kriterier for å kunne bli med på et skjult forum. Føler selv jeg kan være mer åpen på det skjulte forumet (men tar forhåndsregler uansett såklart). Du er jo også med i flere skjulte forum, disse har også de samme kriteriene så dette er ikke noe nytt. :)

Di forumene har jeg ikke oppnådd kriteriene heller, men fått være med likevel pga situasjonen jeg har vært i :)
 
Har ikke et behov for og svare og skrive på alt som blir skrevet her inne, bruker dette som en informasjons kilde og spør om det er noe jeg lurer på.
Syns da det er dumt med en hemmelig gruppe for oss som ikke kommenterer på absolutt alt som blir skrevet her og må ha 50 innlegg for og komme med i den hemmelige gruppa :)
Og då vil det nok bli dobbel tråder om de forskjellige tingen for dere som er på den hemmelige gruppa :arghh:

Sånn har det vært hele tiden, dette med 50 innlegg, så det er ikke egentlig noe nytt for skjulte termingrupper (andre underforum har andre kriterier og feks mistet-forumet har ingen innleggskrav) :) Du må også skrive 30 innlegg i måneden på skjult for å beholde tilgang, mener jeg at det er. Det er for å sikre at de som er der bruker det aktivt.
Erfaringsmessig brukes skjult forum mer til å bli kjent med hverandre mer enn på åpent forum, og en del tar opp andre ting der enn i åpen gruppe, selv om man kan være så anonym man vil der inne også såklart. :) ❤️
Om du skriver noen gratulasjoner til nye medlemmer i mars, og ellers litt andre tråder er man fort oppi 50 innlegg.
 
Di forumene har jeg ikke oppnådd kriteriene heller, men fått være med likevel pga situasjonen jeg har vært i :)
Da har nok ikke tilgangsansvarlig/forumansvarlig sjekket om du oppfyller kriteriene godt nok. Noe som er synd, for da betyr det at hvem som helst bare kan opprette bruker og samme dag melde seg inn i en skjult gruppe hvor folk er mer åpne og sårbare.

Dette er helt vanlige kriterier på alle de andre skjulte gruppene, det er en standard forumansvarlig har satt, og som vi i denne tråden enes om å beholde. 50 innlegg går fort det, du har jo 3 bare her ;)
 
enig om å ikke endre :)
 
Også enig i å ikke endre
 
Back
Topp