Forandre inngangskriteriene til skjult gruppe eller ikke?

Aléria

Gift med forumet
Junilykke2018
Marshmallows2021
Hva tenker dere, jenter? Standarden er 50 innlegg i gruppa og en måneds medlemskap på forumet (i tillegg til de andre kriteriene). Ser det er ganske mange som er ferske på forumet i denne termingruppa, så da kan vi senke kriteriet for hvor lenge man må ha vært medlem. Dette betyr derimot at vi må øke kriteriet for antall innlegg, som vil si at man må være temmelig aktiv for å komme seg inn. Hva tror dere? La inngangskriteriene være som de er eller forandre de? :)
 
For oss som har vært medlem lenge, har flere barn og løpe etter osv tar evt mer enn 50 innlegg ganske mye tid å oppfylle:hungover: så da vil det ivertfall for meg si at det tar enda lengre tid før jeg slipper inn. :wacky: Jeg har dog aldri helt skjønt poenget med disse kriteriene.

når det er sagt har kanskje førstegangs/nye i forumet mer utbytte og spenning av forumet, så om det hjelper dem får vel evt vi «veteraner» tåle å vente;)
 
Hva tenker dere, jenter? Standarden er 50 innlegg i gruppa og en måneds medlemskap på forumet (i tillegg til de andre kriteriene). Ser det er ganske mange som er ferske på forumet i denne termingruppa, så da kan vi senke kriteriet for hvor lenge man må ha vært medlem. Dette betyr derimot at vi må øke kriteriet for antall innlegg, som vil si at man må være temmelig aktiv for å komme seg inn. Hva tror dere? La inngangskriteriene være som de er eller forandre de? :)

Jeg synes at vi skal beholde standardkravene.
Det er mange leketråder og telletråder så det går raskt å få 50 innlegg og jeg liker egentlig at man må ha vært medlem en måned for da vet man at ikke hvem som helst kan komme inn ila en kveld. Man må være interessert i å være med om du skjønner :)

Aktiviteten ute på åpent forum holder seg bra ganske lenge ut i svangerskapet er min erfaring. Jeg kommer hvertfall til å bruke begge deler like mye, og skrive litt begge steder med tanke på de som venter på å ha vært medlem en måned ❤️ :)
 
Jeg synes at vi skal beholde standardkravene.
Det er mange leketråder og telletråder så det går raskt å få 50 innlegg og jeg liker egentlig at man må ha vært medlem en måned for da vet man at ikke hvem som helst kan komme inn ila en kveld. Man må være interessert i å være med om du skjønner :)

Aktiviteten ute på åpent forum holder seg bra ganske lenge ut i svangerskapet er min erfaring. Jeg kommer hvertfall til å bruke begge deler like mye, og skrive litt begge steder med tanke på de som venter på å ha vært medlem en måned ❤️ :)
Jeg er helt enig i dette :)
 
Da ser det ut til at det ble enstemmig :hilarious: Tenkte bare det var okay å diskutere det av hensyn til de nye medlemmene, men ser absolutt poenget om travle flerbarnsmødre som har litt mer begrenset tid til å sitte på forum og skrive innlegg hele dagen :p Som det blir nevnt lengre opp så går jo en måned fort og det vil jo fortsatt være mye(mest?) aktivitet på den åpne gruppa, i alle fall nå i starten av svangerskapet :joyful:
 
Da ser det ut til at det ble enstemmig :hilarious: Tenkte bare det var okay å diskutere det av hensyn til de nye medlemmene, men ser absolutt poenget om travle flerbarnsmødre som har litt mer begrenset tid til å sitte på forum og skrive innlegg hele dagen :p Som det blir nevnt lengre opp så går jo en måned fort og det vil jo fortsatt være mye(mest?) aktivitet på den åpne gruppa, i alle fall nå i starten av svangerskapet :joyful:

Alltid bare fint å ta opp ting altså :joyful: og det er jo en god påminner om at man i starten med skjult gruppe kan huske å være litt aktiv i det åpne forumet, litt avhengig av hva man lager tråd om såklart, men er mye jeg like gjerne diskuterer litt i åpen gruppe også :) ❤️
 
Då får dere kose dere masse aleine i den hemmelige gruppa!
 
Då får dere kose dere masse aleine i den hemmelige gruppa!

Du har jo vært medlem siden 2016, så du må jo kun skrive 50 innlegg på termingruppa (som er minimum antall innlegg, bestemt av de forumansvarlige) :)
 
Du har jo vært medlem siden 2016, så du må jo kun skrive 50 innlegg på termingruppa (som er minimum antall innlegg, bestemt av de forumansvarlige) :)

Har ikke et behov for og svare og skrive på alt som blir skrevet her inne, bruker dette som en informasjons kilde og spør om det er noe jeg lurer på.
Syns da det er dumt med en hemmelig gruppe for oss som ikke kommenterer på absolutt alt som blir skrevet her og må ha 50 innlegg for og komme med i den hemmelige gruppa :)
Og då vil det nok bli dobbel tråder om de forskjellige tingen for dere som er på den hemmelige gruppa :arghh:
 
Har ikke et behov for og svare og skrive på alt som blir skrevet her inne, bruker dette som en informasjons kilde og spør om det er noe jeg lurer på.
Syns da det er dumt med en hemmelig gruppe for oss som ikke kommenterer på absolutt alt som blir skrevet her og må ha 50 innlegg for og komme med i den hemmelige gruppa :)
Og då vil det nok bli dobbel tråder om de forskjellige tingen for dere som er på den hemmelige gruppa :arghh:
Men av og til deler man ting som man ikke ønsker at skal være søkbart for «hele verden» og ting med litt større gjenkjennelsesfaktor. Da er det godt å ha et lukket rom for dette. Selv om de fleste som søker opp informasjon her like gjerne hadde kvalifisert til skjult forum er jo også trådene åpne for alle andre som måtte søke på de riktige tingene. Skjult forum er i alle fall en stor del av grunnen til at jeg bruker babyverden heller enn f.eks. facebookgrupper.
 
Har ikke et behov for og svare og skrive på alt som blir skrevet her inne, bruker dette som en informasjons kilde og spør om det er noe jeg lurer på.
Syns da det er dumt med en hemmelig gruppe for oss som ikke kommenterer på absolutt alt som blir skrevet her og må ha 50 innlegg for og komme med i den hemmelige gruppa :)
Og då vil det nok bli dobbel tråder om de forskjellige tingen for dere som er på den hemmelige gruppa :arghh:
Det ser du jo helt selv, men jeg syns det er betryggende at det er kriterier for å kunne bli med på et skjult forum. Føler selv jeg kan være mer åpen på det skjulte forumet (men tar forhåndsregler uansett såklart). Du er jo også med i flere skjulte forum, disse har også de samme kriteriene så dette er ikke noe nytt. :)
 
Har ikke et behov for og svare og skrive på alt som blir skrevet her inne, bruker dette som en informasjons kilde og spør om det er noe jeg lurer på.
Syns da det er dumt med en hemmelig gruppe for oss som ikke kommenterer på absolutt alt som blir skrevet her og må ha 50 innlegg for og komme med i den hemmelige gruppa :)
Og då vil det nok bli dobbel tråder om de forskjellige tingen for dere som er på den hemmelige gruppa :arghh:

Du kan jo bare kommentere i de leke-trådene for åfå antall innlegg?
Jeg stresser ikke med å få tilgang til det hemmelige forumet, vi er jo alle anonyme så man kan dele mye i åpent forum også :)
Men skjult forum gjør at man kan være mer personlig.
 
Back
Topp