"For tjukk" til å føde i badekar??!!

Ja ting blir ikke alltid slik en tenker :p Hehe, jeg og var super innstilt på badekar om mulig, men når vi kom til stykket orka/ville jeg ikke likevel :p
Her varte ting lenge nok da, så hadde rukket det.. :p :) Men skal sies at vannet gikk jo ca 24 timer etter de første riene begynte, men en god stund før aktiv fødsel da :p

Ja ikke sant :p Derfor gadd jeg ikke å ha en plan på noe, ville ta det som det kom. Og nå veit jeg at jeg klarer det uten smertelindring. DET hadde jeg ikke trudd!! :p
 
Jordmor fikk sjokk selv da hun sjekket meg siste gangen, og begynte å stresse veldig :p Hun var forberedt på at det skulle ta lengre tid, siden jeg var førstegangs :p Jeg og syntes tiden gikk kjempefort! Rakk ikke smertelindring i det hele tatt, men til tross for at jeg hadde ekstremt vondt, gikk det veldig greit. Jeg hadde jo en halvtime med rier, uten pauser mellom, så når pressriene kom, fikk jeg jo slappe av mellom :) God opplevelse i bunn og grunn :)

Ja det er jo vanlig at det drøyer litt første gangen :p åååh, Off! Det er så fælt når det ikke blir pause mellom riene!! Grøss!
Jeg syns også det var digg når pressriene endelig kom! Så fint at du hadde en god opplevelse! :)
 
Ingen ting gikk etter planen her og vi rakk ikke komme oss til sykehuset engang, så jeg tenkte ikke engang på smertelindring. Bare på å ikke føde før ambulansepersonellet ankom huset, dvs, holde igjen trykkrier i 45 min. Det var ganske psykisk slitsomt. Men nå vet jeg jo at jeg takler det, så selv om jeg var den første til å si at jeg skulle ha all smertelindring i verden, så skjønner jeg nå at jeg faktisk takler det uten ;-P

What???? Hvor fødte du da?? Hvor i landet bor du? Siden det tok så lang tid mener jeg..:eek:
Ja man takler det man er nødt til å takle..så tøff du var!:)
 
Ja ikke sant :p Derfor gadd jeg ikke å ha en plan på noe, ville ta det som det kom. Og nå veit jeg at jeg klarer det uten smertelindring. DET hadde jeg ikke trudd!! :p

Nei jeg hadde heller ikke så mye planer :p men er veeeeldig glad jeg fikk epidural! Må si det, haha :p
 
Back
Topp